ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چگونه پوشه بازی های استیم را به درایو دیگری منتقل کنیم؟

همانطور که می دانید پلتفرم استیم امکان استفاده از پوشه های متعدد را برای شما فراهم می کند و قادرید هنگام دانلود یک بازی مکانی که خواهان نصب آن هستید را مشخص کنید. حالا به ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۵ بهمن ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۰

همانطور که می دانید پلتفرم استیم امکان استفاده از پوشه های متعدد را برای شما فراهم می کند و قادرید هنگام دانلود یک بازی مکانی که خواهان نصب آن هستید را مشخص کنید. حالا به لطف جدیدترین به روزرسانی این سرویس قادر هستید بازی های خود را بدون آن که نیاز به دانلود مجدد داشته باشید از یک پوشه به پوشه ای دیگر منقل نمایید.

اگر یک فضای ذخیره سازی SSD تهیه کرده اید و می خواهید بازی های خود را به آن منتقل کنید، این قابلیت می تواند شما را از دانلود ده ها و حتی صد ها گیگابایت داده نجات دهد. این ترفند با انتقال کل پوشه کتابخانه ی استیم فرق دارد و با استفاده از آن قادر هستید تنها چند بازی دلخواه را به جای کل کتابخانه منتقل کنید.

این فرآیند قبلا کمی پیچیده تر بود اما به لطف بیلد جدید استیم کار با آن ساده تر شده است. پیش از انجام مراحل زیر اطمینان حاصل کنید که نرم افزار استیم تان به روز رسانی شده باشد. برای چک کردن این موضوع می توانید مسیر Steam > Check for Updates را طی نمایید.

ادامه این متن را در ویجیاتو بخوانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی