علی رغم کسب درآمد قابل توجه، اکتیویژن 5 درصد از نیروی کاری خود را تعدیل کرد

اگرچه تعدیل نیرو و اخراج بخشی از کارمندان در صنعت بازی یا هر صنعت دیگری امری رایج به شمار می رود، شاید شنیدن تعدیل نیروی شرکتی که اخیراً در گزارش مالی خود خبر از کسب درآمدی بهتر از پیش بینی ها داده اندکی عجیب باشد.

به گزارش وب سایت کوتاکو، کمپانی انتشاراتی اکتیویژن 5 درصد از نیروی کاری خود را کنار گذاشته است. افراد جدا شده از کمپانی، در واحدهای متخلفی کار می کرده اند و برخی از آنها در استودیوهای داخلی اکتیویژن مانند اینفینیتی وارد و Beenox مشغول بوده است.

اکتیویژن در بیانیه ای رسمی تعدیل منابع خود را تایید کرده و می گوید این کار با هدف پشتیبانی از پروژه های آتی و «وفق یافتن با سرعت روی آوردن به حوزه دیجیتال» صورت گرفته است.

بنابر این گزارش، حداقل 20 کارمند از استودیوی اینفینیتی وارد جدا شده اند. اگرچه بازی Call of Duty: Infinite Warfare (بررسی دیجیاتو) نتوانست انتظارات ناشر خود را از منظر فروش -خصوصاً در قیاس با Black Ops 3-  برآورده سازد اما این فرنچایز در مجموع طی سه ماهه پایانی 2016 عملکرد قابل قبولی از خود به جای گذاشت.

گفتنی است که کمپانی اکتیویژن مدتی پیش در صحبت با سرمایه گذاران گفت که قصد دارد فرنچایز Call of Duty را «به ریشه هایش بازگرداند.» این می تواند به آن معنا باشد که اکتیویژن با تاثیرپذیری از موفقیت بازی بتلفیلد 1 و ناکامی نسبی Infinite Warfare، به دنبال بازگشت به نبردهای سنتی است.

مطالب مرتبط

بررسی ویدیویی دیجیاتو؛ بازی Dragon Ball FighterZ

اگر با دنیای چشم بادامی‌های ژاپنی آشنا باشید و به سرگرمی‌های آن ها علاقه‌مند باشید، احتمالا اسم انیمه و مانگا به گوشتان آشناست. مانگا همان معادل کامیک بوک ژاپنی‌هاست و انیمه هم که همان انیمیشن به سبک و سیاق ژاپنی که در دراگون بال یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین انیمه‌های تاریخ به شمار می‌رود. پتانسیل بالای... ادامه مطلب

آخرین نسخه کروم دارای یک بازی مخفی است که فقط در حالت آفلاین اجرا می شود

گوگل در کروم قناری (Canary - نسخه جدید کروم ویژه دولوپرها) یک بازی مخفی قرار داده که طی آن باید در نقش یک دایناسور تی-رکس بدوید و از موانع عبور کنید. این بازی فقط به هنگام آفلاین بودن و از طریق صفحه ارور معروف به نام «Unable to connect to the Internet» قابل اجرا کردن است. البته... ادامه مطلب

بهترین بازی سال 2016 انتخاب شد

بدون تردید سال 2016 یکی از غافل گیر کننده ترین سال ها برای صنعت گیم بود و در حالی که سبد خریدی به مراتب خلوت تر و سبک تر از سال گذشته میلادی در اختیار داشتیم، اتفاقات دور از انتظاری تجربه کردیم. امسال دنیای گیم روی غیرمنتظره خود را به برخی از بازی ها نشان داد؛ در... ادامه مطلب

کمپانی DeNA اطلاعات بیشتری از اولین بازی موبایل نینتندو به اشتراک می گذارد

در جلسه چینش استراتژی اخیر نینتندو، شیوه تعامل کمپانی با DeNA مشخص گشت و اطلاعات بیشتری از Miitomo، اولین بازی نینتندو برای تلفن های همراه منتشر شد. Miitomo یک سرویس ارتباط محور خواهد بود که به کاربران اجازه می دهد با استفاده از Miiهای خود (کاراکترهای مجازی نینتندو) با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. در حالی که... ادامه مطلب

گیم اواردز، بزرگ‎ترین مراسم اهدای جوایز صنعت گیم چطور برگزار می‎شود؟

جف کیلی بیشتر از آن چیزی که ممکن است تصور کنید به بریتنی اسپیرز بدهکار است. در سال 2014، اولین سالی که مراسم سالانه Game Awards برگزار شد، کیلی خودش را در شرایطی وخیم یافت؛ تیم او پول کافی برای تدارک دیدن مراسمی که می‎خواست را نداشت. اسپیرز همان اواخر شروع به اقامت در تئاتر Planet... ادامه مطلب

صنعت بازی در سال 2017؛ نگاهی به عملکرد پلی استیشن 4

ادامه دادن مسیر سال 2016 از همان ابتدا کاری سخت برای سونی به نظر می رسید، اما برای این کمپانی حیاتی بود که گشتاور پیشین خود را حفظ کند و همان مسیر را ادامه دهد؛ خصوصاً با در نظرگیری این موضوع که دو رقیب اش، هر دو سخت افزاری جدید به بازار عرضه کردند. با... ادامه مطلب

نظرات ۰

وارد شوید

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود
x