ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت های هوشمند Watch 2 و Watch 2 Classic هوآوی رسماً معرفی شدند

همان طور که انتظار می رفت، هوآوی در جریان رویداد خبری اش در کنگره جهانی موبایل و در کنار تلفن همراه پرچمدار P10 و مدل پلاس آن، از ساعت های هوشمند جدیدش نیز رونمایی کرد. این ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۸

همان طور که انتظار می رفت، هوآوی در جریان رویداد خبری اش در کنگره جهانی موبایل و در کنار تلفن همراه پرچمدار P10 و مدل پلاس آن، از ساعت های هوشمند جدیدش نیز رونمایی کرد.

این دو محصول که Huawei Watch 2 و Huawei Watch 2 Classic نام گرفته اند، قابلیت های نرم افزاری و سخت افزاری متعددی را عرضه می کنند که از میان آنها می توان به چیپست اسنپدراگون وِر 2100، سیستم عامل اندروید وِر 2، دو گیگابایت حافظه داخلی، ارتباط LTE (فقط در مدل Watch 2)، جی پی اس، حسگر ضربان قلب و NFC برای پشتیبانی از اندروید پِی اشاره کرد.

طراحی این دو محصول در مقایسه با نسل قبلی اسمارت واچ های این کمپانی چینی، حالتی اسپرت تر به خود گرفته اما با وجود نمایشگر مشابه 1.2 اینچی، ضخیم تر و سنگین تر شده اند. مدل های جدید با ضخامت 12.6 میلیمتر، دو میلیمتر ضخیم تر از قبل هستند.

هر دو ساعت هوشمند مورد بحث به دو دکمه سخت افزاری، میکروفون و بلندگو مجهز هستند. هوآوی می گوید باتری 420 میلی آمپر ساعتی این محصول می تواند تا دو روز (مدل واچ 2) یا سه روز (مدل واچ 2 کلاسیک) کاربر را همراهی کند، که نسبت به نسل قبلی پیشرفت قابل توجهی محسوب می گردد.

هممچنین با فعال کردن حالت کم مصرف موسوم به «حالت ساعت» (watch mode) می توان به مدت 25 روز متوالی اما فقط به عنوان ساعت عادی و گام شمار از آنها استفاده نمود.

مدل Watch 2 بدنه ای پلاستیکی دارد و از ارتباط LTE پشتیبانی می کند، هرچند نسخه ای از همین مدل بدون این قابلیت و صرفاً با پشتیبانی از وای-فای نیز عرضه خواهد شد. مدل Watch 2 Classic بدنه فلزی داشته اما فاقد ارتباط LTE است.

بندهای هر دو اسمارت واچ جدید هوآوی قابل تعویض بوده و مدل کلاسیک از بند با کیفیت تری که ترکیب چرم و پلاستیک است، برخوردار شده. همچنین بر اساس گواهی IP68، هر دو ساعت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم هستند.

گفتنیست حسگر ضربان قلب این ساعت های هوشمند دائماً به سنجش و جمع آوری داده مشغول است و نرم افزار Fit هوآوی نیز می تواند ضمن پایش سلامت کاربر، برنامه تمرینی متناسب با اهداف و عملکرد جسمانی شخص به او ارائه دهد.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه Watch 2 و مدل کلاسیک آن از سوی هوآوی اعلام نشده، اما احتمالاً طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری در این زمینه خواهیم شنید. در ادامه می توانید جدول مقایسه مشخصات این دو ساعت هوشمند را مشاهده نمایید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • younes nejati
    younes nejati | ۸ اسفند ۱۳۹۵

    واقعا باید به هواوی تبریک گفت بابت این همه پیشرفت

مطالب پیشنهادی