ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تحلیلگران «سیتی» قیمت هدف خود برای ارزش سهام اپل را افزایش دادند

تحلیلگران کمپانی «سیتی» (Citi) عنوان کرده اند که با عرضه حداقل یک آیفون جدید در سال جاری، فروش آیفون با یک افزایش فوق العاده مواجه شده و همین عامل سبب افزایش ارزش سهام اپل خواهد شد. ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

تحلیلگران کمپانی «سیتی» (Citi) عنوان کرده اند که با عرضه حداقل یک آیفون جدید در سال جاری، فروش آیفون با یک افزایش فوق العاده مواجه شده و همین عامل سبب افزایش ارزش سهام اپل خواهد شد.

بر اساس گزارشی که اخیراً «TheStreet» منتشر کرده، کمپانی «سیتی» قیمت هدف خود را از 140 دلار به 160 دلار افزایش داده و کماکان به سرمایه گذاران پیشنهاد خرید سهام اپل را می دهد.

گفتنی است ارزش سهام اپل هم اکنون فاصله چندانی تا رسیدن به 140 دلار نداشته و تحلیلگران مورد اشاره دو دلیل را برای افزایش قیمت هدف و پیشنهاد خرید ارائه کرده اند: فروش فوق العاده پیش بینی شده برای آیفون و فرصت به وجود آمده در هند.

لازم به ذکر است تحلیلگران دیگر نیز به احتمال فروش فوق العاده آیفون جدید اشاره کرده و آن را حتی موفق تر از آیفون 6 می خوانند. اپل در گذشته استقبال بیش از حد انتظار از آیفون 6 را در گروی فاکتورهای گوناگونی از جمله نیاز کاربران به موبایلی با نمایشگر بزرگتر عنوان کرده است.

در سال جاری نیز انتظار می رود اپل آیفون 8 را به طراحی تقریباً بدون حاشیه ای مجهز کند و نمایشگر 5.8 اینچی اولد در آن تعبیه کند که قسمت کاربردی آن می تواند در نقش حسگر اثر انگشت نیز ظاهر شود.

ناگفته نماند تحلیلگران شرکت «سیتی» با اشاره به نام کشور هند به عنوان دومین بازار پر فروش اسمارت فون ها در جهان عنوان کرده اند که سهم اپل در این بازار تنها 2 درصد بوده و همین عامل می تواند فرصت فوق العاده ای را در شبه قاره هند در اختیار کوپرتینویی ها قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی