ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

امنیت

سامسونگ به خبر جاسوسی CIA توسط تلویزیون هایش واکنش نشان داد

دیگر کسی نیست که در مورد اسنودن و افشاگری های وی نشنیده باشد. به گفته ویکی لیکس، سازمان CIA قادر است همانند NSA به تلفن همراه شما نفوذ کرده و حتی اطلاعات رمزگذاری شده تان ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

دیگر کسی نیست که در مورد اسنودن و افشاگری های وی نشنیده باشد. به گفته ویکی لیکس، سازمان CIA قادر است همانند NSA به تلفن همراه شما نفوذ کرده و حتی اطلاعات رمزگذاری شده تان مثل گفتگوهای صورت پذیرفته در اپلیکیشن های پیام رسان را بخواند و جاسوسی کند.

همه می دانند که سازمان CIA احتمالا به راحتی می تواند آیفون، یا تلفن اندرویدی و ویندوزی همه شهروندان آمریکایی را زیر نظر بگیرد، اما اگر به شما بگوییم که تلویزیون ها هم شامل حال این برنامه گسترده جاسوسی می شوند چه؟

پس از رسوایی های بزرگی همچون انفجار پیاپی باتری یکی از پرچمداران سال و دستگیری رهبر شرکت، سامسونگ حالا باید با مسئله هک شدن تلویزیون های هوشمند خود توسط CIA دست و پنجه نرم کند. این شرکت کره ای می گوید که می داند تلویزیون هایش توسط CIA هک می شوند.

با توجه به آنچه که ویکی لیکس ارائه داده، تلویزیون های هوشمند سامسونگ حتی زمانی که خاموش هم باشند (اما برق شان وصل باشد) چندان ایمن نبوده و به راحتی مکالمات را در اختیار سازمان CIA قرار می دهند.

اپل طی بیانیه ای پیش تر اعلام کرد که تمام ایرادات ارائه شده در لیست ویکی لیکس را برطرف کرده و هیچ یک از نواقص، شامل حال آن ها نمی شود. سامسونگ نیز پس از آن در بیانیه ای گفت: «حفاظت از حریم شخصی مصرف کنندگان و امنیت محصولات مان، یک اولویت در سامسونگ است. ما از این گزارش مطلع هستیم و فورا به آن رسیدگی می کنیم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۱۹ اسفند ۱۳۹۵

    با توجه به آنچه که ویکی لیکس ارائه داده، تلویزیون های هوشمند سامسونگ حتی زمانی که خاموش هم باشند (اما برق شان وصل باشد) چندان ایمن نبوده و به راحتی مکالمات را در اختیار سازمان CIA قرار می دهند.
    این پس از ان که کسی از CIA به صورت فیزیکی با usb بدافزار رو وارد تلویزیون کرده باشه

  • jebi
    jebi | ۱۹ اسفند ۱۳۹۵

    بابام مشكل تنها دست و پنجه كردن سامسونگ نيست ما با طرف كشي هاي ديجياتو هم دستو پنجه نرم ميكنيم كه ٦٠ درصد مطالب مربوط به سامسونگه

  • jebi
    jebi | ۱۹ اسفند ۱۳۹۵

    راست ميگي سامسونگ؟كاستو بيار ماست بگير سامسونگ??????

مطالب پیشنهادی