ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مشکلات حقوقی میان زنیمکس و آکیلس همچنان ادامه دارند؛ کارمک آتش را با آتش پاسخ داد

اگر اخبار مربوط به زنیمکس و آکیلس را دنبال کرده باشید، حتما از مشکلات حقوقی این دو شرکت خبردار هستید. حال بر اساس اخبار جدیدتر، گویا پای جان کارمک، مدیر فعلی بخش تکنولوژی آکیلس نیز ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

اگر اخبار مربوط به زنیمکس و آکیلس را دنبال کرده باشید، حتما از مشکلات حقوقی این دو شرکت خبردار هستید. حال بر اساس اخبار جدیدتر، گویا پای جان کارمک، مدیر فعلی بخش تکنولوژی آکیلس نیز به این مسائل باز شده است.

بر اساس گزارش های منتشر شده، جان کارمک با ثبت شکایتی در دادگاه فدرال به دنبال دریافت ۲۲.۵ میلیون دلار پول نقدی است که از زنیمکس طلب دارد. گویا زنیمکس پس از خرید id Software در سال ۲۰۰۹، هنوز مقداری از پول کارمک را پیش خود نگه داشته و از پرداخت آن طفره رفته است.

بر اساس شکایت تنظیم شده توسط کارمک، زنیمکس توانسته با پرداخت ۱۵۰ میلیون دلار، id Software را از آن خود کند. اما پس از گذشت ۸ سال از این اتفاق، کارمک ادعا کرده که زنیمکس از پرداخت آخرین تعهدات خود سر باز زده و حتی پول او را به سهام این شرکت هم تبدیل نکرده است.

گزارشات منتشر شده به این موضوع اشاره کرده اند که در آن زمان جان کارمک، صاحب اکثریت سهام id Software بوده است. پس از خرید id Software توسط زنیمکس، او سفته ای به ارزش ۴۵.۱ میلیون دلار دریافت کرده که بر اساس اسناد موجود، نیمی از آن را به سهام زنیمکس تبدیل کرده است.

زنیمکس هم ساکت نمانده و سخنگوی این شرکت با مصاحبه با خبرگزاری دالاس مورنینگ، شکایت کارمک را ناشایست و نادرست خوانده است. سخنگوی زنیمکس درباره این موضوع چنین واکنش نشان داده:

ظاهرا هیچ ندامتی در رفتار جان کارمک دیده نمی شود. طرح چنین شکایتی کاملا بدون توجه به شواهد موجود بوده و رفتار ناشایست و مغایر با قانون او را نشان می دهد.

اگر اخبار مشکلات حقوقی این دو شرکت را دنبال کرده باشید حتما می دانید که در فوریه گذشته رای نهایی دادگاه به نفع زنیمکس صادر و آکیلس موظف به پرداخت ۵۰۰ میلیون دلار به این شرکت شد. با این حال گویا هنوز مشکلات این دو شرکت حل نشده و باید از این پس اخبار مربوط به شکایت تازه جان کارمک را دنبال کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی