ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین لباس هوشمند «گوگل» و «لیوایز» پاییز سال آینده روانه بازار می شود

دو سال بعد از آنکه «گوگل» و «لیوایز» از برنامه های طولانی مدت خود برای تولید پوشاک هوشمند سخن گفتند، نوبت به آشنایی با محصول نهایی اولین پروژه مشترک و البته قیمت و تاریخ انتشار ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

دو سال بعد از آنکه «گوگل» و «لیوایز» از برنامه های طولانی مدت خود برای تولید پوشاک هوشمند سخن گفتند، نوبت به آشنایی با محصول نهایی اولین پروژه مشترک و البته قیمت و تاریخ انتشار آن رسیده است.

ژاکت «کامیوتر تراکر» که از تکنولوژی «Jacquard» گوگل برای تبدیل پارچه به دیوایسی هوشمند و متصل به اینترنت استفاده می کند از انواع فرامین حرکتی پشتیبانی نموده و پاییز سال آینده با قیمت 350 دلار روانه بازار خواهد شد.

این لباس که در ابتدا در جریان کنفرانس I/O قبلی معرفی شده بود از دکمه سردستی مجهز به بلوتوث برخوردار بوده که به پارچه اجازه می دهد با یک تلفن هوشمند ارتباط برقرار کرده و اطلاعات را از اینترنت کسب نماید.

به این ترتیب صاحب ژاکت می تواند با تعیین فرامین حرکتی مورد نظرش به کنترل موسیقی پرداخته، میزان صدا را تعیین کند، به تماس ها پاسخ دهد، از وضعیت آب و هوا مطلع شود و به کمک گوگل مپس مسیریابی نماید.

گفتنی است این ژاپت بعد از جداسازی دکمه سردست بلوتوث به راحتی قابل شستشو خواهد بود؛ تکنولوژی گوگل ATAP استفاده شده در بنیان این لباس به گونه ای است که دقیقاً از همان الگوی معمولی بافندگی بهره می برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی