ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چرا گلکسی اس 8 از حسگر اثر انگشت تعبیه شده زیر شیشه نمایشگر برخوردار نیست؟

همانطور که می دانید با وجود معرفی رسمی حسگر اثر انگشت قابل تعبیه زیر شیشه نمایشگر توسط کمپانی Synaptics، پرچمدار آتی کره ای ها یعنی گلکسی اس 8 طبق شواهد معتبر همچنان از سنسورهای فیزیکی معمولی ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

همانطور که می دانید با وجود معرفی رسمی حسگر اثر انگشت قابل تعبیه زیر شیشه نمایشگر توسط کمپانی Synaptics، پرچمدار آتی کره ای ها یعنی گلکسی اس 8 طبق شواهد معتبر همچنان از سنسورهای فیزیکی معمولی بهره مند است.

آن هم در حالی که سامسونگ پنل جلویی موبایل را به گونه ای طراحی کرده که ضمن کاهش قابل توجه حاشیه ها، جایی برای حضور سنسور در جلوی بدنه باقی نمانده و به همین سبب مجبور شدند آن را در پشت بدنه و کنار لنز دوربین اصلی جایگذاری کنند.

با وجود اینکه تقریباً بدیهی به نظر می رسید، یکی از منابع خبری کره ای با اشاره به ادعای یکی از کارمندان سامسونگ، علت این اتفاق را عدم هماهنگی کامل شرکت سینپتیکس و کم بودن فرصت مناسب برای تولید انبوه برشمرده است.

از طرفی با اینکه حدود سه ماه از معرفی نسخه اولیه این تکنولوژی می گذرد، کارشناسان معتقدند فناوری سینپتیکس هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد و به تکامل لازم برای ورود به بازار جهانی دست نیافته است.

با این وجود به نظر می رسد آیفون بعدی که فرصت بیشتری داشته و قرار است اواخر تابستان یا اوایل پاییز سال آینده عرضه شود، طبق شایعات پیشین می تواند به سادگی از تکنولوژی مورد بحث بهره مند گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • علی کریمی
    علی کریمی | ۲۳ اسفند ۱۳۹۵

    کم بودنِ فرصت؟! دو سه ماه دیرتر معرفی میکنه، آخرشم طراحیش هول هولکی بوده. بیشتر از ۱سال صبر کردم تا ارائه بشه و بخرمش. ولی دارم پشیمون میشم. خیلی ها هم مثل منن?

  • | ۲۳ اسفند ۱۳۹۵

    دیجیاتو جان لطفا آی پی این آقا رو بن کنید ماشالا سایتتون درباره تکنولوژیه خداکنه این یکی رو بتونین انجام بدین ???

مطالب پیشنهادی