ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مدیر عامل هوآوی: چیپست کایرین از پردازنده های اینتل هم پیچیده تر است

Yu Chengdong مدیر عامل هوآوی که ریچارد یو هم نامیده می شود، اخیراً در یک برنامه ی تلویزیونی چینی، در زمینه ی میزان تاثیر چیپست های کایرین در موفقیت های این شرکت صحبت کرده است؛ ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۵

Yu Chengdong مدیر عامل هوآوی که ریچارد یو هم نامیده می شود، اخیراً در یک برنامه ی تلویزیونی چینی، در زمینه ی میزان تاثیر چیپست های کایرین در موفقیت های این شرکت صحبت کرده است؛ شرکتی که مدتهاست عنوان سومین تولید کننده ی بزرگ موبایل در جهان را از آنِ خود کرده است.

آقای یو اعتقاد در این برنامه اذعان داشته است که چیپست های کایرین از پردازنده های اینتل هم پیچیده تر هستند و تولید آنها اعتبار زیادی برای هوآوی در پی داشته است. وی می گوید شرکت متبوعش سالی 10 میلیارد دلار برای تحقیق و توسعه هزینه می کند و از این نظر هم سومین در دنیا به حساب می آید؛ پس از اینتل و مایکروسافت.

جدیدترین چیپست هوآوی کایرین 960 نام دارد که در حال حاضر قلب تپنده ی میت 9 (بررسی دیجیاتو) به حساب می آید و قرار است به زودی در پرچمداران بعدی شرکت چینی یعنی P10 و P10 Plus هم مورد استفاده قرار گیرد.

هرچند این چیپست در نوع خود قدرتمند ترین به حساب نمی آید، اما بدون تردید یکی از بهترین های بازار است و به راحتی از پس اجرای رابط کاربری، بازی های گرافیکی و عملکردهای سنگین بر خواهد آمد.

شرکت چینی تصمیم دارد در سال جاری چیپست بعدی خود را هم با نام کایرین 970 معرفی کند که رقیبی جدی برای اسنپدراگون 835 و اگزینوس 8895 به نظر می رسد و ممکن است از نظر توان پردازش بر آنها برتری هم داشته باشد.

در پایان گفتنی است که بر اساس شایعات موجود چیپست کایرین 970 احتمالاً نخستین بار در میت 10 مورد استفاده قرار خواهد گرفت، فبلت پرچمداری که انتظار می رود اواخر سال جاری میلادی شاهد عرضه شدن آن به بازار باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • بهداد
    بهداد | ۲۵ اسفند ۱۳۹۵

    بابا راست میگه این طفلی ... ولی نکتش اینه که به خاطر همین پیچیدگی هست که خودشون هم سر در نمیارن دارن چی میدن بیرون

  • علیرضا بدری
    علیرضا بدری | ۲۵ اسفند ۱۳۹۵

    من هرچقدر سعی میکنم حالم از هواوی بهم نخوره نمیتونم
    چرا؟

  • مهدی
    مهدی | ۲۵ اسفند ۱۳۹۵

    باز هواوی جوگیر شد یکی اینو از برق بکشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی