ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Unity از کاهش تحریم علیه کاربران ایرانی خبر داد

کمپانی خوش نام یونیتی که موتور بازی سازی قدرتمندی را توسعه داده و پشتیبانی می کند، از 4 سال پیش کاربران ایرانی را به دلیل تحریم های ایالات متحده آمریکا محدود کرده بود اما خبر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

کمپانی خوش نام یونیتی که موتور بازی سازی قدرتمندی را توسعه داده و پشتیبانی می کند، از 4 سال پیش کاربران ایرانی را به دلیل تحریم های ایالات متحده آمریکا محدود کرده بود اما خبر خوش آنکه اخیرا این محدودیت ها کاهش یافته اند اما متاسفانه هنوز به طور کامل لغو نشده اند.

شرکت Unity Technologies سال 2004 در دانمارک تاسیس شد و سپس در سال 2009 به سان فرانسیسکو نقل مکان کرد تا در سیلیکون ولی به ادامه فعالیت های خود بپردازد. به همین دلیل، این شرکت که حالا تحت قوانین آمریکا اداره می شود، تابع تحریم ها نیز هست.

مهدی بهرامی که در حال حاضر روی بازی «انگاره» کار می کند، شب گذشته در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد: «بالاخره! پس از چهار سال حالا ما به ورژن رایگان یونیتی دسترسی داریم.»

البته، یونیتی همچنان محدودیت هایی را برای کاربران ایرانی در نظر گرفته که می توان امیدوار بود در آینده این محدودیت ها نیز برای کاربران ایرانی رفع گردد. پس از ورود به فروشگاه یونیتی بدون نرم افزارهای تغییر دهنده IP، با نوشته زیر روبرو می شوید:

بسیاری از بازی سازهای مستقل در سراسر جهان از موتور بازی سازی Unity برای توسعه محصولات خود استفاده می کنند و عدم دسترسی ایرانی ها به این برنامه اتفاق خوشایندی برای هیچ کس نبود.

قطعا با وجود دسترسی بازی سازهای ایرانی به این ابزار، می توان انتظار محصولات بیشتر و بهتری از سوی شرکت های فعال در زمینه بازی سازی را داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Pedram Zarei
    Pedram Zarei | ۶ فروردین ۱۳۹۶

    چه عجب یکی ما رو آدم حساب کرد?

  • amirpd
    amirpd | ۲۸ اسفند ۱۳۹۵

    ? چه عجب همینم کاهش دادن?

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۲۸ اسفند ۱۳۹۵

    کاهش ، نه لغو ... واقعاً دستشون درد نکنه شرمنده کردن ?

مطالب پیشنهادی