ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس پرداخت موبایلی ال جی تیرماه در کره جنوبی راه اندازی می شود

روز گذشته ال جی اعلام کرد که جدیدترین پرچمدار آن به نام جی ۶ رقابت با محصولات پیشرفته اپل و سامسونگ را یک گام دیگر فراتر خواهد برد. علت هم این است که موبایل مذکور ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

روز گذشته ال جی اعلام کرد که جدیدترین پرچمدار آن به نام جی ۶ رقابت با محصولات پیشرفته اپل و سامسونگ را یک گام دیگر فراتر خواهد برد. علت هم این است که موبایل مذکور از سیستم پرداخت موبایلی شرکت کره ای پشتیانی خواهد کرد.

طبق اعلام ال جی این سرویس قرار است که از تیرماه در کره آغاز به کار کند و اولین اسمارت فونی که آن را دریافت می کند نیز جی ۶ خواهد بود. اما از آنجا که سرویس های مشابه ارائه شده از سوی رقبای الجی شامل اپل و سامسونگ در بازارهای بزرگی نظیر آمریکا حضور دارند، می توان انتظار داشت که کاربران آمریکایی به زودی امکان استفاده از سرویس LG Pay را پیدا کنند.

ال جی اعلام کرده که سیستم پرداخت موبایلی آن به جای NFC از تکنولوژی انتقال امن مغناطیسی بهره می گیرد و در نتیجه به خاطر عدم نیاز به چیپ NFC با شمار بیشتری از کارتخوان ها سازگاری خواهد داشت.

در مقابل اندروید پی و اپل پی برمبنای تکنولوژی NFC کار می کنند و این یعنی ال جی احتمالا می تواند بخش قابل توجهی از بازار این دو را در مناطقی که تکنولوژی NFC زیاد هم گسترده نیست از آن خود کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Schumacher
    Schumacher | ۴ فروردین ۱۳۹۶

    مدریت مهترم دیجیاتو فقط پیام بنده را پاک نکن پیمهای دوستانی که دیگران هم به تمسخر میگیرن هم پاک کن و تذکر بده???

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی