ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن پیکتو؛ آموزش مقدماتی زبان های انگلیسی، آلمانی و فرانسوی

یادگیری یک زبان جدید هم فال است و هم تماشا؛ نه تنها به معلومات و آگاهی تان اضافه می کنید بلکه می توانید از طی کردن این مسیر هم لذت ببرید. خوشبختانه اپلیکیشن های زیادی برای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

یادگیری یک زبان جدید هم فال است و هم تماشا؛ نه تنها به معلومات و آگاهی تان اضافه می کنید بلکه می توانید از طی کردن این مسیر هم لذت ببرید. خوشبختانه اپلیکیشن های زیادی برای آموزش انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و ... وجود دارند که می توانند شما را در سطوح مختلف با زبان های زنده دنیا آشنا کنند.

در همین خصوص امروز «پیکتو» را به شما معرفی می کنیم که به زبان شکل و تصویر و تمرکز روی لغات ضروری برای زندگی روزمره، سه زبان انگلیسی، فرانسوی و آلمانی را به طور مقدماتی به شما آموزش می دهد.

پیکتو کاری با قواعد دستوری و آواشناسی و تکنیک های مکالمه ندارد و آموزش هایش به گونه ای طراحی شده که تمام گروه های سنی (از خردسالان گرفته تا افراد بزرگسال) قادر به استفاده از آن باشند.

پیکتو  تمرکزش را روی آموزش واژگانی گذاشته که در زندگی روزمره به کار می برید؛ غذاها، میوه ها، وسایل نقلیه، رنگ و اشکال، لباس ها، لوازم خانه، اعضای بدن، حیوانات، اعضای خانواده و به طور کلی هر لغتی که یادگیری آن بتواند قدم اول شما برای آشنایی با یک زبان جدید باشد.

این کلمات را باید در درس های جداگانه ای یاد بگیرید. هر درس پیکتو در واقع مجموعه ای از کارت هاست که روی هر یک کلمات همراه با عکس قرار گرفته و تلفظ صوتی آن ها را هم می توانید بشنوید. مثلا در فرانسوی «Pomme» یعنی سیب که برای شنیدن تلفظ درست آن می توانید از آیکن پایین صفحه استفاده کنید.

با مرور کارت ها، وقتی که تقریبا از تسلط به آن ها مطمئن شدید می توانید از خودتان آزمون تستی بگیرید. در انتهای آزمون درصد پاسخ های درست و غلط به نمایش در می آید، و نکته بسیار عالی این که پاسخ های غلط شما به طور خودکار به «جعبه لایتنر» اپ منتقل می شوند تا بتوانید بیشتر رویشان تمرین کنید.

پیکتو آمار پیشرفت شما در هر سه زبان را روی نمودار به نمایش در می آورد، و به لطف همگام سازی اینترنتی اپ می توانید به این اطلاعات از تمام دستگاه های اندرویدی دسترسی داشته باشید.

مثل خیلی از اپلیکیشن های آموزش زبان دیگر، استفاده از پیکتو صد در صد رایگان نیست. بعضی از بسته کارت های اپ رایگان هستند، اما بقیه را باید با پرداخت پول آزاد کنید که برای هر سه زبان در مجموع 5 هزار تومان هزینه برایتان در پی دارد.

مسلما اگر شیوه آموزشی پیکتو برای تقویت دایره لغات را بپسندید از پرداخت این هزینه پشیمان نمی شوید. اما حقیقت این است که تعداد کارت های آموزشی پیکتو برای یک اپلیکیشن آموزش زبان استاندارد بسیار کم و محدود هستند.

مطمئنا کاربری که بابت استفاده از اپ متقبل هزینه شده به یاد گرفتن کلمات ساده ای مثل خیار به آلمانی یا بُز به فرانسوی راضی نمی شود! از این رو بهتر است که تیم لینگو در آپدیت های بعدی اپ به فکر تکمیل کارت ها و اضافه کردن واژه های بیشتر به اپلیکیشن باشد.

اما در مجموع روش بسیار ساده و قابل فهم آموزشی پیکتو می تواند برای خیلی ها کاربردی باشد و باعث شود که قدم اول برای یادگیری زبان های جدید را با قدرت بردارند. پایه و اساس یادگیری هر زبان یاد گرفتن کلمات جدید است و تقویت مهارت مکالمه بیش از همه چیز در گرو آن است که دایره لغات قدرتمندی داشته باشید، و پیکتو مطمئنا می تواند در این مسیر به کمک تان بیاید.

این اپلیکیشن خوب آموزش زبان را می توانید به رایگان از کافه بازار دانلود کنید.

پیکتو

پیکتو

سازنده: لینگو قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 16 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی