ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر منتسب به نسخه های آزمایشی گلکسی اس 8 مجهز به دوربین دوگانه

پیش از رونمایی از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس برخی از شایعات عنوان کرده بودند که سامسونگ پرچمداران خود را به ماژول دوربین دوگانه مجهز خواهد کرد اما همانطور که هفته گذشته در ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

پیش از رونمایی از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس برخی از شایعات عنوان کرده بودند که سامسونگ پرچمداران خود را به ماژول دوربین دوگانه مجهز خواهد کرد اما همانطور که هفته گذشته در دیجیاتو خواندید موبایل های جدید کمپانی کره ای تنها از یک سنسور به عنوان دوربین اصلی واقع در پشت بهره می برند که کمی برای طرفداران این برند ناامید کننده به نظر می رسد. با این حال امروز تصاویری از نسخه های آزمایشی پرچمداران سامسونگ منتشر شده که حاکی از مجهز بودن برخی به ماژول دوربین دوگانه است.

تصاویر مورد اشاره که حاکی از آن هستند که سامسونگ نسخه هایی آزمایشی از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس با دوربین دوگانه را توسعه داده اما در پایان به استفاده از همان یک سنسور در نسخه نهایی اکتفا کرده است.

همانطور که در عکس های مورد بحث مشاهده می کنید نسخه های آزمایشی علاوه بر دوربین دوگانه، از یک پایشگر ضربان قلب و یک فلش LED نیز بهره برده و می توان شماره مدل SM-G955F را هم در پشت یکی از آنها مشاهده کرد.

همانطور که مشاهده می کنید به نظر می رسد سامسونگ نسخه های متعددی را پیش از انتخاب نسخه نهایی توسعه داده که احتمالاً برخی از آنها از دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت تعبیه شده در نمایشگر برخوردار بوده اند. بنابراین دور از انتظار نیست که مشخصات ذکر شده توسط غول تکنولوژی کره ای و در قالب گلکسی نوت 8 عرضه شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • omidsh
    omidsh | ۱۴ فروردین ۱۳۹۶

    به نظر من كه قيافش الان قشنگ تره بدون دوربين دوگانه. احتمال الان ميكوبه برا نوت هشت

  • Emjey
    Emjey | ۱۴ فروردین ۱۳۹۶

    قطعا نوت 8 ساخته میشه چیزی ک خیلیا انتظارشو ندارن ! نوت یکی از سری گوشیایه پر کاربرد و دوست داشتنی سامسونگه ! درسته برا نوت7 عاقبت بدی داشت ولی شک نکین امسال ک s8 اومد بازار و ترکوند نوت 8 هم میاد! و قطعا هم با دوربین 2 گانه ساخته میشه!
    نوت8 خبر بدی برای غول های تکنولوژی تو عرصه موبایل هستش ???

  • مهدی
    مهدی | ۱۴ فروردین ۱۳۹۶

    من خودم خیلی s8 رو دوست دارم و میخوام تهیش کنم اما اگه با دوربین دوگانه ظارهرش اینجور بود اصلا سراغش نمیرفتم چون به s5 نزدیک شده و من این طراحی رو شخصا دوست ندارم

  • ErfanMTI
    ErfanMTI | ۱۴ فروردین ۱۳۹۶

    دوربین دوگانه خوبه اما ضروری نیست
    مهمترین کاربردش فیلمبرداری 3 بعدی هست که این روزا برای تماشای محتوای 3 بعدی که چشم کاربر رو اذیت نکنه و واقعا به عنوان محصولی مفید بتونه عرضه بشه نمایشگر خوبی نداریم
    مسخره ترین کاربردش هم روی گوشی الجی بود با 2 سنسور که فقط زاویه دید متفاوتی داشتن.... هرکار که اون 2 سنسور میکردن من با ویژگی های نرم افزاری نوت 5 تونستم انجام بدم و کیفیت نهایی عکس هم خیلی بالاتر بود چون سنسور ثانویه الجی ضعیف هست

  • Schumacher
    Schumacher | ۱۴ فروردین ۱۳۹۶

    ایول داری سامسونگ دمت گرم سنگ تمام گذاشتی پوز تمام بدخواهانت را به زمین مالیدی بزن دست قشنگرو به افتخارش ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

مطالب پیشنهادی