ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فِلَش؛ موبایل جدید آلکاتل مجهز به دوربین سلفی دوگانه

ما تاکنون با موبایل های هوشمند مجهز به دو دوربین اصلی در پشت مانند ال جی جی 6 و هوآوی P10 آشنا شده ایم. همچنین تلفن های همراهی مانند اوپو F3 پلاس نیز معرفی شده ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

ما تاکنون با موبایل های هوشمند مجهز به دو دوربین اصلی در پشت مانند ال جی جی 6 و هوآوی P10 آشنا شده ایم. همچنین تلفن های همراهی مانند اوپو F3 پلاس نیز معرفی شده اند که در آنها پنل جلویی شامل دو دوربین مجزا هستند. اما اخیراً آلکاتل بدون هیچ هیاهویی از اسمارت فون تازه خود با نام فلش (Flash) پرده برداری کرده که هم در پشت و هم در جلو شامل دو دوربین است.

گفتنی است بر اساس لیست جدیدی که در وبسایت آلکاتل مربوط به کشور سودان منتشر شده، فلش از دو دوربین 13 مگاپیکسل اصلی در پشت بهره مند است که یکی از آنها وظیفه ثبت تصاویر رنگی را داشته و دیگری نیز یک سنسور مونوکروم قادر به عکسبرداری سیاه و سفید است. دوربین های مورد اشاره قادر به ضبط ویدیو با کیفیت 4K و با نرخ 30 فریم بر ثانیه نیز هستند.

فلش از دو دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در پشت و دو دوربین 8 و 5 مگاپیکسلی در پنل جلویی بهره می برد

علاوه بر آن در پنل جلویی شاهد دو دوربین 8 و 5 مگاپیکسلی هستیم که آنها نیز از فوکوس خودکار و فلش LED دوگانه هستند.

اما موبایل فلش در قلب خود از یک چیپست مدیاتک هلیو X20، حافظه رم 3 گیگابایتی، 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی و یک باتری 3100 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و نمایشگر آن نیز یک پنل 5.5 اینچی با رزلوشن 1920 در 1080 خواهد بود.

در بخش نرم افزاری نیز گجت جدید آلکاتل قرار است با اندروید 6.0 راهی بازار شود که با توجه به گذشت شش ماه از عرضه اندروید نوقا، کمی ناامید کننده به نظر می رسد.

لازم به ذکر است هنوز اطلاعات مفیدی در رابطه با قیمت و زمان عرضه موبایل فلش در وبسایت آلکاتل قابل مشاهده نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی