ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ کلش رویال با طعم گیم لافت

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Lumino City

یکی از زیباترین بازی های iOS و رایانه های شخصی که بعد از سه سال به اندروید آمد؛ Lumino City فقط یک بازی نیست، بلکه به اعتقاد خیلی از منتقدین تابلو نقاشی است که بازیکن ها می توانند با آن تعامل بر قرار کنند. یک ماجراجویی فراموش نشدنی که با محیط های زیبا و موسیقی آرامش بخش ترکیب شده و حالا بازیکن ها در نقش دخترک داستان باید به انجام معماهای مختلف بپردازند. با وجود اینکه هفت سنگ این هفته پر از بازی های خوب و معروف است، اما اگر تنها می خواهید یک عنوان را انجام دهید پیشنهاد ما Lumino City خواهد بود.

Lumino City

Lumino City

سازنده: Noodlecake Studios قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2440 / 1020 مگابایت زبان:

Battle Bay

می دانید مهمترین پیام Battle Bay به بازیکن ها چیست؟ اینکه Rovio Entertainment به جز پرندگان خشمگین هم می تواند بازی خوبی بسازد. آن ها که چندین سال درگیر مجموعه انگری بردز بودند، حالا با یک عنوان متفاوت پا به میدان گذاشته اند تا نه تنها موفقیت های گذشته را تکرار کنند بلکه به روند رو به افول خود هم پایان دهند. Battle Bay یک بازی آنلاین و چند نفره است که با آن باید بین اسلحه و کشتی های مختلف یکی را انتخاب نموده و سپس به جنگ با دشمنان بروید. اگر دل تان برای یک بازی مولتی پلیر جذاب و اکشن تنگ شده، Battle Bay می تواند گزینه مناسبی باشد.

Battle Bay

Battle Bay

سازنده: Rovio Entertainment قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 484 / 205.96 مگابایت زبان:

Never Gone

این هفته، طرفداران سبک اکشن را هم فراموش نکرده ایم و برایشان یک سورپرایز داریم؛ Never Gone که بعد از چند ماه به دیوایس های اندرویدی آمده تا پس از مدت ها، طعم خونین نبردهای سبک Hack and Slash را به بازیکن ها هدیه بدهد. همانگونه که با معرفی «بهترین عناوین هک اند اسلش روی اسمارت فون ها» گفته بودیم، بازی های این سبک آزادی عملی زیادی به بازیکن ها در بخش مبارزات داده و Never Gone هم یکی از همین بازی ها است؛ عنوانی که شباهت های انکار ناپذیری به Devil May Cry داشته و همانند آن، با حرکت های مختلف می توانید دشمنان را نابود کنید.

Never Gone

Never Gone

سازنده: HippieGame قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 725 / 618.68 مگابایت زبان:

Blitz Brigade: Rival Tactics

معمولا گیم لافت را به الهام از بازی های کنسولی می شناسیم. اما این بار آن ها خلاف همیشه عمل کرده و تصمیم گرفتند برای ساخت عنوان جدید خود از المان های یک اپلیکیشن موبایل کمک بگیرند؛ Blitz Brigade: Rival Tactics که ادامه بازی معروف Blitz Brigade است، شباهت های زیادی به ساخته معروف سوپرسل یعنی کلش رویال داشته و همانند آن شما باید با انتخاب سربازان خود، به نبرد تک به تک با بقیه بروید.

البته گیم لافت با المان هایی متفاوت سعی کرده تا به بازیکن ها یک تجربه متفاوت ارائه داده و Rival Tactics را به عنوان یک رقیب قدرتمند برای کلش رویال به بازیکن ها بشناسند. اما اینکه آن ها در این زمینه چه قدر موفق خواهند شد را زمان مشخص می کند. شاید جالب باشد که بدانید قسمت اول Blitz Brigade عنوانی کاملا متفاوت با Rival Tactics بود که به واسطه شباهت هایش با بازی اول شخص و تیراندازی Team Fortess توانست به موفقیت هایی برسد.

Blitz Brigade: Rival Tactics

Blitz Brigade: Rival Tactics

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 104 / 64.41 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • تکنولوژی برتر
    تکنولوژی برتر | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

    الان شد دوتا برتر درحالی که تو پروفایل یدونس درستش کنید

  • تکنولوژی برتر برتر
    تکنولوژی برتر برتر | ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

    چرا اسمو نمیشه درست تعقییر داد تو پروفایل

  • loganlegend
    loganlegend | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

    ریو دوباره ترکوند

    • high end
      high end | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

      منظورت رویوست

مطالب پیشنهادی