آیا آیفون 8 ماه آینده رونمایی خواهد شد؟
پس از ارائه گزارش مالی اپل از فصل ابتدایی سال 2017، شرکت JP Morgan گزارشی تحلیلی از ماه های پیش روی کوپرتینویی ها ارائه داد. با توجه به پیش بینی های مالی، JP Morgan می ...
پس از ارائه گزارش مالی اپل از فصل ابتدایی سال 2017، شرکت JP Morgan گزارشی تحلیلی از ماه های پیش روی کوپرتینویی ها ارائه داد. با توجه به پیش بینی های مالی، JP Morgan می گوید احتمال بسیار بالایی وجود دارد که آیفون 8 طی ماه آینده و در WWDC معرفی شود.
آن ها معتقدند که اپل در ماه ژوئن یک پیش نمایش از آیفون جدید خود خواهد داشت اما دستگاه حداقل تا پاییز آتی برای فروش ارائه نخواهد شد. گزارش JP Morgan دقیقا برعکس تمام آن اطلاعاتی است که تاکنون در مورد تاریخ رونمایی از آیفون 8 شنیده ایم.
برای اثبات ادعای خود، جی پی مورگان توجیه چندان خاصی ندارد و می گوید که سرمایه گذاران باید در تابستان سال جاری شاهد عملکرد ضعیف اپل در فروش آیفون 7 باشند چون با وجود رونمایی از آیفون 8 در خرداد ماه، بسیاری تا پاییز منتظر می مانند.
اپل قبلا هم در WWDC موبایل های خود را معرفی کرده و این اتفاق جدیدی نیست. البته آخرین بار این اتفاق در سال 2010 و با آیفون 4 رخ داد. پس از آن دیگر هیچ وقت این اتفاق تکرار نشد و مراسم معرفی آیفون های جدید در آخرین ماه تابستان برگزار می شد.
مراسم WWDC ماه آینده و در تاریخ 15 خرداد برگزار می شود و در طی آن شاهد رونمایی از iOS 11 هستیم.
تیم کوک می گوید گزارش ها و شایعات مربوط به آیفون 8 سبب شده که بسیاری از مشتریان بالقوه دست نگه دارند و دیوایس جدیدی نخرند تا موبایل جدید معرفی شود. معرفی رسمی این دستگاه تا یک ماه دیگر می تواند لطمه بزرگ تری به فروش آیفون های فعلی وارد کند.
حتی ماجرای OLED های آماده نشده هم هست. برخی منابع می گویند که اپل احتمالا نمی تواند آیفون 8 را همزمان با آیفون های دیگر آماده و به بازار ارائه کند. بنابراین باز هم فرصت بیشتری از میان معرفی تا عرضه دارد که معرفی علجه ای در WWDC باز هم چندان منطقی به نظر نمی رسد.
دیگر منابع می گویند اپل هم آیفون 8 و هم آیفون 7 اس و 7 اس پلاس را در یک کنفرانس خبری بزرگ در اواخر تابستان معرفی خواهد کرد و اگرچه آیفون 7 اس و 7 اس پلاس احتمالا همان زمان عرضه می شوند اما آیفون 8 تا آبان و آذر از راه نمی رسد.
کنفرانس WWDC امسال اپل در تاریخ 15 خرداد آغاز می شود و انتظار می رود که در این مراسم، سیستم عامل های macOS 10.13 ،iOS 11 ،WatchOS 4 و tvOS11 معرفی شوند. شاید طی این مراسم اپل از رقیب آمازون اکو هم پرده برداری کند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

بزارید کامل کپی هاشو بکنه بعد رونمایی میکنه
بزارید کامل کپی هاشو بکنه بعد رونمایی میکنه??
007 دو ساله از توابع روستای ممزیی. همین امسال تو باعث میشه ادم از فروم های تکنولوژی ایرانی زده شه.
بجاش اس 8 میخرم با تمامی لوازم جانبی و حالشو میبرم????? بسوز ??????
بیین Vortex ?️ اپل پورشه هستش البته موتور پراید فقط مهدویت برای کاربر را دار دوما شخصیت خودت را خوب نشون دادی پول دارم برم اپل بخرم اونم 256 گیگ پلاس مگه پول مفت دارم بعدس خودم را تو هچل بندازم نه فایل منیجر داره فقط فقط مهدویت
سلام Vortex ?️خودت میگی مسخره نکن بعد خودت مسخره میکنی خیلی جالبه فقط شعار میدی
سلام شیپل ها لیاقت شماها مهدویت است و بس????????????
ما ها یه اخلاق بدی داریم وقتی به یه چیزی نمی تونیم برسیم ازش بد میگیم اگه یکی سوار پورشه باشه شروع می کنیم به فش دادن بهش.
منم خیلی خوشحالم که تو امسال تو طرفدار سامسونگین. راست میگی سمت اپل نیابن به درد نمی خوره. خخخخ
خيلي دلم براي اين طرفداراي آيفون ميسوزه.
بيچاره ها خيلي دلشون ميخواد گوشيشون شبيه سامسونگ و مخصوصا اس 8 باشه. ولي نميتونن.
آخه ميدونين؟ اپل يه 10 سالي عقب مونده. نميتونه چيز بدرد بخوري توليد كنه. همش آشغال ميده دستشون ? ? ?
??? اصن اپل بو ميده ، برو با سامسونگت حالشو ببر