ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عضو تازه وارد خانواده Predator: مانیتور گیمینگ 27 اینچی خمیده ایسر

ایسر اخیراً مانیتور تازه ای را به لیست محصولات گیمینگ خود اضافه کرده که بر خلاف مدل پرچمدار Predator X27 به رزولوشن 4K و فناوری HDR مجهز نیست و از این رو بیشتر هوای جیب گیمرها را دارد. ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

ایسر اخیراً مانیتور تازه ای را به لیست محصولات گیمینگ خود اضافه کرده که بر خلاف مدل پرچمدار Predator X27 به رزولوشن 4K و فناوری HDR مجهز نیست و از این رو بیشتر هوای جیب گیمرها را دارد.

نمایشگر مورد اشاره که «Predator Z271UV» نام دارد از یک پنل 27 اینچی خمیده با رزلوشن 2560 در 1440 پیکسل و انحنای 1800R برخوردار است و بر پایه تکنولوژی TN استوار است. همچنین ایسر در محصول تازه خود از لایه کوانتام دات هم استفاده کرده تا محصول خود را به پوشش 130 درصدی گاموت رنگی sRGB و 95 درصدی گاموت رنگی DCI-P3 برساند.

همچنین «Predator Z271UV» برای در اختیار گذاشتن هرچه بهتر تجربه گیمینگ، دارای نرخ رفرش 144 هرتزی است که امکان اورکلاک آن تا 165 هرتز هم وجود دارد. علاوه بر آن زمان پاسخ گویی 1 میلی ثانیه ای برای آن گزارش شده و از فناوری هایی نظیر انویدیا G-Sync و Ultra-Low Motion Blur هم پشتیبانی می کند.

فناوری کوانتام دات، G-Sync و قابلیت دنبال کردن حرکت سر و چشم تنها بخش کوچکی از مشخصات مانیتور تازه ایسر هستند

گفتنی است ایسر مانیتور تازه وارد خود را به سخت افزار دنبال کردن حرکت چشم Tobii هم مجهز کرده که از نور مادون قرمز برای تشخیص حرکت سر و چشم ها استفاده می کند. اما برای کسانی که در مورد فناوری مورد بحث اطلاعی ندارند باید عنوان کرد که تاکنون حدود یکصد بازی مختلف از تکنولوژی مورد اشاره پشتیبانی کرده و امکان چرخش دوربین در محیط بازی همگام را حرکت سر و چشم ها را مهیا می کنند.

از دیگر قابلیت های «Predator Z271UV» هم می توان به بهره مندی از دو اسپیکر 7 وات با فناوری TrueHarmony ایسر، پایه قابل تنظیم در جهت های مختلف، پنج پورت USB 3.0، ورودی HDMI 1.4 و ورودی دیسپلی پورت 1.2 اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی