ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

به کام تبلیغات؛ بازی های موبایلی که شخصیت های معروف در آن ها نقش آفرینی کردند

حضور سلبریتی ها یا شخصیت های معروف در بازی های موبایل به دو علت است؛ یا آن ها می خواهند به واسطه این عناوین ضمن افزایش محبوبیت خود بین طرفداران سودآوری کنند یا توسعه دهنده ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

حضور سلبریتی ها یا شخصیت های معروف در بازی های موبایل به دو علت است؛ یا آن ها می خواهند به واسطه این عناوین ضمن افزایش محبوبیت خود بین طرفداران سودآوری کنند یا توسعه دهنده اپلیکیشن های اسمارت فون ها با استفاده از آن ها می خواهند علاقه مندان به این افراد را به ساخته های خود جذب نمایند.

برای مطلب پیش رو تصمیم گرفتیم روی همین بازی ها دست گذاشته و عناوین موبایلی که شخصیت های معروف به گونه های مختلف در آن ها نقش آفرینی کرده اند را معرفی کنیم. طبیعتا اپلیکیشن هایی که معرفی کردیم، تنها بازی های خوب با حضور سلبریتی ها نیستند. بنابراین بد نیست شما هم پیشنهادات تان را با ما به اشتراک بگذارید.

Sniper X With Jason Statham

تک تیراندازی با طعم جیسون استاتهام؛ استودیوی معروف Glu Games معمولا رابطه خوبی با سلبریتی ها داشته و بازی های گوناگونی با محوریت آن ها ساخته که Sniper X هم یکی از همین عناوین است. عنوانی که شاید مهمترین محبوبیتش نقش آفرینی ستاره دوست داشتنی فیلم های اکشن که این روزها از اوجش فاصله گرفته، باشد اما خوب نباید موفقیت های Sniper X را فقط به نام جیسون استاتهام بزنیم.

بازی های مشابه Sniper X که به شما نقش یک تک تیرانداز را می دهند، خیلی زیاد هستند. از Hitman بگیرید تا Sniper Assassin که همگی یک تجربه جذاب از این سبک را به بازیکن ها هدیه می دادند. با Sniper X هم المان متفاوتی را نمی بینید ولی نکته اینجاست که Glu Games جدا از پرداخت مناسب کلیشه ها، به واسطه ترکیب دو سبک گرافیکی و مرحله های متنوع توانست Sniper X را به عنوان یکی از بهترین های سبک اکشن به مخاطبین بشناساند.

Sniper X

Sniper X

سازنده: Glu Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 177 / 50.6 مگابایت زبان:

Guardian of the Galaxy و Game of Thrones

https://digiato.com/wp-content/uploads/2017/04/marvel-telltale-guardians-of-the-galaxy-w600.jpg

سبک بازیسازی استودیوی Telltale یکی از مناسب ترین روش ها برای ساخت بازی های اقتباسی است. به واسطه همین مسئله، شرکت های گوناگونی برای محبوبیت بیشتر مجموعه هایشان دست به همکاری با این توسعه دهنده می زنند که Guardian of the Galaxy [بررسی دیجیاتو] و Game of Thrones [بررسی دیجیاتو] را می توانیم نتیجه دو عدد از همین مشارکت های تلتیل با کمپانی های معروف بنامیم.

Guardian of the Galaxy که قسمت دوم فیلمش همین چند روز پیش اکران شد و با فروش خیلی بالایش چندین رکورد را جا به جا کرد، داستان دنیای نگهبانان کهکشان بعد از شکل گیری این گروه دوست داشتنی را روایت کرده و حالا به سبک بقیه بازی های تلتیل باید به یک ماجراجویی جذاب بروید. Game of Thrones هم که دو ماه بعد اولین قسمت فصل هفتم آن پخش می شود، اتفاقاتش بعد از وقایع «عروسی خونین» در انتهای فصل سوم بوده و حالا شما به عنوان شخصیت های مختلف دنیای بازی تاج و تخت باید تصمیم های سختی بگیرید.

Marvel's Guardians of the Galaxy TTG

Marvel's Guardians of the Galaxy TTG

سازنده: Telltale Games قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1540 مگابایت زبان:
Game of Thrones - A Telltale Games Series

Game of Thrones - A Telltale Games Series

سازنده: Telltale قیمت: رایگان با پرداخت برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 833 / 1131 مگابایت زبان:

Nonstop Chuck Norris

شوالیه ای که کوچه نشین شد؛ معرفی Nonstop Knight را به یاد دارید؟ عنوانی با مکانیزم های ساده گیم پلی که سال پیش عرضه گشت و موفقیت های فراوانی به دست آورد. Nonstop Chuck Norris ادامه همین بازی است که داستان فردی به نام Chuck Norris [ورزشکار و بازیگر آمریکایی] را روایت می کند. یکی از مهمترین المان های موفقیت Nonstop Knight را می توانیم تغییرات کوچک توسعه دهنده در مکانیزم های سبک Idle Games بنامیم.

همانند تمام عناوین این سبک، با Nonstop هم شخصیت اصلی خودش به دشمنان ضربه می زند و مهمترین وظیفه شما استفاده از قدرت های مختلف یا ارتقا شخصیت است. اما نکته اینجاست عکس بقیه عناوین Idle Games که کاراکترها ثابت هستند، در Nonstop قهرمان داستان حرکت می کند و همین مسئله موجب شده تا یک تجربه به مراتب داینامیک نسبت به عناوین مشابه داشته باشید. بنابراین به علاقمندان Idle Games پیشنهاد می کنیم این بازی را از دست ندهند.

Nonstop Chuck Norris

Nonstop Chuck Norris

سازنده: flaregames قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 213 / 82.9 مگابایت زبان:

WWE Immortals

خوب بگذارید از همین ابتدا خیال تان را راحت کنیم؛ اگر از علاقه مندان به بازی های کشتی کج هستید، هیچ عنوانی بهتر از WWE Immortals نمی توانید پیدا کنید. استودیوی NetherRealm با تجربه ای که با ساخت عناوین Mortal Kombat و Injustice: Gods Among Us به دست آورده بود، همانند همیشه توانست علاقه مندان سبک مبارزه ای را با یک «سورپرایز» راضی نگه دارد.

روی کلمه سورپرایز تاکید کردیم چون خلاف عناوین مشابه، استودیو سازنده در اقدامی تحسین برانگیز  عنصر تخیل را هم به بازی تزریق کرده است. بدین ترتیب مبارزان اکنون رنگ و روی دیگری به خود گرفته و دارای قدرت های ویژه ای هستند. البته جدا از تمام کننده های گوناگون و خشن، همچنان شاهد حرکات معروف کشتی کج کارها هستیم که مطمئنا برای طرفداران این ورزش جذابیت های خاص خودش را خواهد داشت.

WWE Immortals

WWE Immortals

سازنده: Warner Bros. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2250 / 2310 مگابایت زبان:

Real Boxing Manny Pacquiao و Real Boxing 2 ROCKY

https://digiato.com/wp-content/uploads/2017/04/unnamed3-w600.jpg

اگر WWE Immortals را بتوانیم بهترین بازی «کشتی کج کاری» روی اسمارت فون ها بنامیم، لقب برترین عنوان با محوریت ورزش «بوکس» را هم باید به Real Boxing بدهیم. جدا از پیاده سازی درست المان های بوکس به یک بازی موبایل، استودیوی Vivid Games به کمک استفاده از موتور قدرتمند آنریل انجین توانست تجربه دیداری فوق العاده ای را به ارمغان بیاورد.

اما چرا دو عنوان از مجموعه Real Boxing را در لیست قرار دادیم؟ جوابش تنها یک کلمه است؛ سرعت گیم پلی. Real Boxing 2 ROCKY شاید قدیمی تر از Real Boxing Manny Pacquiao باشد اما به واسطه ریتم بالای مبارزات و البته وجود نام راکی همچنان می تواند بازیکن ها را سرگرم کند. ولی اگر خواهان بازی جدیدتری با سرعت نسبتا پایین گیم پلی هستید، پیشنهاد ما Real Boxing Manny Pacquiao است.

Real Boxing Manny Pacquiao

Real Boxing Manny Pacquiao

سازنده: Vivid Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 520 / 308 مگابایت زبان:
Real Boxing 2 ROCKY

Real Boxing 2 ROCKY

سازنده: Vivid Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 666 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • δγι λ⇝ (عـــــلـــــــی)
    δγι λ⇝ (عـــــلـــــــی) | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

    اکثر این بازیا واقعا هیچی ندارن! بدون هیچ داستان مشخص و تحولی تو سبک بازیا فقط به یه چهره بسنده میکنن که یه پولی به جیب بزنن :|

مطالب پیشنهادی