ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سقوط آزاد با استفاده از پهپاد جهت چتربازی [تماشا کنید]

برخلاف درون هایی که بیشتر با اهداف تفریحی و سرگرمی برای خریداران توسعه می یابند، کمپانی اهل لتونی Aerones در زمینه ساخت پهپادهای بدون سرنشین با قابلیت حمل بارهای سنگین تا یکصد کیلو تخصص دارد. آنها در سال ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۱

برخلاف درون هایی که بیشتر با اهداف تفریحی و سرگرمی برای خریداران توسعه می یابند، کمپانی اهل لتونی Aerones در زمینه ساخت پهپادهای بدون سرنشین با قابلیت حمل بارهای سنگین تا یکصد کیلو تخصص دارد.

آنها در سال گذشته ویدیویی را منتشر کردند که در آن یک پهپاد حرفه ای قادر بود به راحتی فردی سوار روی اسنوبورد را بکشد. حالا آنها با ویدیوی تازه به یوتوب بازگشته اند که در آن دِرونی 28 پروانه ای ابتدا از یک برکه شروع به پرواز کرده و سپس چتربازی با نام «Ingus Augstkalns» را از روی برجی بلند کرده و تا ارتفاعی 330 متری آن را حمل می کند. گفتنی است پس از رسیدن به ارتفاع مذکور «Augstkalns» خود را رها کرده و به وسیله چتر نجات به سلامت به زمین رسید.

لازم به ذکر است شرکت Aerones تا به حال چندین ویدیو را نه به منظور پر کردن اوقات فراغت بلکه برای نمایش قابلیت های پهپادهای خود منتشر کرده و نشان داده که می توان از آنها در عملیات های نجات و آتش نشانی هم بهره برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی