ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قاب زیبای Mophie باتری پرچمداران جدید سامسونگ را شارژ می کند

Mophie یکی از برندهای مشهور لوازم جانبی موبایل است که با عرضه ی پرچمداران جدید سامسونگ از یک قاب جذاب برای آنها پرده برداشته است. قاب های جدید این شرکت Juice Pack  نام دارند و ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۸:۴۵

Mophie یکی از برندهای مشهور لوازم جانبی موبایل است که با عرضه ی پرچمداران جدید سامسونگ از یک قاب جذاب برای آنها پرده برداشته است. قاب های جدید این شرکت Juice Pack  نام دارند و همانطور که از نامشان هم نمایان است، علاوه بر محافظت از پرچمدار زیبا و گران قیمت شما، قادر هستند انرژی باتری آن را نیز تامین نمایند.

قاب محافظ گلکسی اس 8 (بررسی دیجیاتو) بر همین اساس به یک باتری 2950 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و شرکت سازنده برای قاب مدل پلاس هم یک باتری با ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعت را در نظر گرفته است.

اما جذاب ترین نکته اینکه هر دو قاب محافظ از فناوری Qi پشتیبانی می کنند، در نتیجه کافی است برای شارژ ظرفیت هر دو باتری، تلفن هوشمند خود را همراه با قاب روی هر شارژر وایرلس مبتنی بر فناوری Qi قرار دهید.

اگر برای شارژ کردن از کابل استفاده می کنید، قاب محافظ ابتدا اجازه می دهد ظرفیت باتری تلفن هوشمند تکمیل شود و پس از آن به سراغ باتری خود می رود.

تنها نکته اینجاست که Mophie برای داشتن چنین محصولی 100 دلار از شما می خواهد. البته در مورد جذابیت، زیبایی و کارایی چنین قاب محافظتی هیچ شکی نداریم، اما اگر فقط به شارژ اضافی نیاز داشته باشید، تهیه یک پاور بانک با هزینه به مراتب پایین تر امکان پذیر خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ghasem shikhy
    ghasem shikhy | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

    نمی دونم چرا سامسونگ یک گوشی با باتری 10هزار میلی آمپری برای اونا که بیشتر دغدغه باتری دارند نمی زنه خسته امون کرد به خدا یعنی خیلی دلم می خواد گوشی اوکیتل کا 10000رو بگیرم فقط حیف که از دو چیز پشتیبانی نمی کنه یکی حافظه 128گیگ یکی فناوری DLNAکه خیلی برای من مهمه ????

  • sadegh.t
    sadegh.t | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

    ایده جالبیه چیزی در مورد زخامتش گفته نشده؟ ولی در کل با این قیمت زیاد. نمیصرفه

مطالب پیشنهادی