ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Galaxy on Fire 3؛ خونین کهکشان

با وجود اینکه از مجموعه Galaxy on Fire به عنوان یکی از بهترین بازی های اکشن اسمارت فون ها و برترین اپلیکیشن تلفن های هوشمند با محوریت جنگ های فضایی [با اختلاف فراوان!] یاد می ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

با وجود اینکه از مجموعه Galaxy on Fire به عنوان یکی از بهترین بازی های اکشن اسمارت فون ها و برترین اپلیکیشن تلفن های هوشمند با محوریت جنگ های فضایی [با اختلاف فراوان!] یاد می شود اما متاسفانه تا حالا دست به تجربه هیچکدام از قسمت های این سری معروف نزده بودیم.

ولی خوب، عرضه Galaxy on Fire 3 - Manticore در روز گذشته برای دیوایس های اندرویدی این فرصت را فراهم کرد تا ما هم آخرین ساخته FISHLABS را انجام دهیم و بعد از چند ساعت تجربه بازی، همه حرف هایی که تا حالا از بازی شنیده بودیم را این بار از نزدیک ببینیم؛ تمام تعریف های پیرامون این سری درست هستند.

Galaxy on Fire 3 عنوانی تمام آنلاین بوده و برای تجربه آن نیازمند نرم افزار تغییر آی پی هستید. بد نیست بدانید بازی سال گذشته برای آی دوایس ها عرضه شد و جوایز گوناگونی به دست آورد.

استودیوی FISHLABS که با دو قسمت ابتدایی مجموعه Galaxy on Fire استانداردهای جدیدی برای سبک اکشن به وجود آورده بود، با Manticore توانسته آن ها را گسترش داده و عنوانی را بسازد که دارندگان تلفن های هوشمند تاکنون با این وسعت از سبک جنگ هایی فضایی به چشم ندیده اند.

چگونه؟ با ما و معرفی این عنوان همراه باشید تا علت موفقیت های فراوان Galaxy on Fire 3 را متوجه شوید. همانند گذشته، بازی داستان هجوم نیروهای فضایی را روایت کرده و حالا شما به عنوان یک مزدور با پرداخت پولی به جنگ با این دشمنان قدرتمند می روید.

ماموریت ها همگی کوتاه یا شاید بهتر باشد بگوییم «به اندازه» بوده و به خاطر همین ویژگی، خیلی کم پیش می آید که بازی از ریتم بیافتد.

با وجود اینکه داستان هیچگاه بهترین بخش Galaxy on Fire نبوده است اما حداقل نکته مثبت اینجاست که اتفاقات قسمت سوم به درستی روایت شده و دیالوگ های جذاب بازی که توسط صداپیشگان خوبی گفته می شوند هم نقش مثبتی روی افزایش جذابیت این بخش ایفا می کنند.

البته بعضی کات سین ها به مراتب می توانستند بهتر باشند اما برای عنوانی که سرگرم کننده ترین قسمتش گیم پلی است، همین وجود داستانی منطقی و پرداخت درست به آن به خودی خود کافی بوده و با همین المان ها هم به یک ماجراجویی استثنایی می روید.

بازی باس های گوناگونی دارد که هر کدام دارای توانایی های خاص خود هستند.

از داستان که بگذریم به گیم پلی می رسیم؛ جایی که همانگونه که گفتیم [با وجود تمام احترامی که برای گرافیک بازی قائلیم] بزرگترین درخشش Manticore همانجاست. در این عنوان، شما به بخش های مختلف کهکشان رفته و آنجا ماموریت های گوناگونی انجام می دهید.

حالا این ماموریت ها می توانند اسکورت یک فضاپیما باشند یا شما را به جنگ با بیگانگان بفرستند. یکی از نکات مثبت این قسمت را می توانیم قابلیت انتخاب ماموریت ها توسط خودتان بنامیم. بعد از آنکه به بخش نقشه کهکشان [Galaxy Map در منوی ابتدایی] رفتید، تعدادی ماموریت به شما نشان داده می شود.

برای انجام ماموریت ها می توانید دو نفر را با خودتان ببرید. حالا این دو نفر یا هوش مصنوعی هستند یا دوستان تان که بازی را دارند.

جدا از ماموریت های اصلی که زیاد بوده و تعداد مناسبی هم دارند، قابلیت انجام اهداف مختلفی برای ارتقا هواپیما خود یا کسب تجربه را دارید. همین مسئله و باز گذاشتن دست شما باعث شده تا با وجود بعضی هدف های تکراری، همچنان از Manticore لذت ببرید. بعد از انتخاب ماموریت، نوبت به میدان نبرد می رسد.

برای حرکت فضاپیما خود کافیست از آنالوگ سمت چپ استفاده کرده و چگونگی شلیک به دشمنان هم کاملا به خودتان بستگی دارد؛ در منوی کنترل آن را روی حالت خودکار بگذارید یا با فعال سازی شلیک دستی و ضربه روی قسمت راست صفحه لمسی تیراندازی کنید.

برای استفاده از فضاپیماهای جدید یا ارتقا وسیله های آن ها، باید آیتم های مورد نیاز که با انجام ماموریت های به دست می آیند را داشته باشید.

یکی از بزرگترین قسمت های Galaxy on Fire همیشه منطقه های بزرگ آن هنگام انجام ماموریت ها است که خوشبختانه این ویژگی را در Manticore هم می توانیم ببینیم. Galaxy on Fire 3 عنوان سریعی بوده و بیش از استفاده از استراتژی های مختلف، این واکنش هاش شما است که پیروز نهایی را مشخص می کند.

اما خوب، به واسطه بزرگی محیط ها و آبجکت های گوناگونی که در منطقه ها وجود دارد [بر خلاف خیلی از بازی های مشابه، Galaxy on Fire 3 نه تنها بزرگ است بلکه جهانش با جزییات مختلفی پر شده] می توانید با برنامه به دشمنان حمله کرده و ضمن شکست آن ها، طعم لذت حرکت در فضا را هم بچشید.

از دیدگاه گرافیک، همانگونه که انتظار می رفت با یکی از بهترین های اسمارت فون ها رو به رو هستیم. فکر نمی کردیم بعد از تحربه بازی های Injustice 2 و Shadow Fight 3 عنوانی همچنان بتواند اینگونه ما را مبهوت خودش کند ولی استودیوی بازیسازی FISHLABS با Galaxy on Fire 3 توانست به این مهم برسد.

کار تیم گرافیک را هنگامی به خوبی درک خواهید کرد که جزییات فراوان و منطقه های مختلف را با جهان بزرگ بازی ترکیب نمایید؛ تلفیق تمام این المان های گرافیکی چیزی نیست که همیشه ببینید. حرف های خود را تنها با یک جمله به پایان می رسانیم؛ Galaxy on Fire 3 با اختلاف بهترین بازی موبایل با محوریت جنگ هایی فضایی بوده و آن را از دست ندهید.

Galaxy on Fire 3 - Manticore

Galaxy on Fire 3 - Manticore

سازنده: FISHLABS قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1500 / 1800 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mr. Noom
    Mr. Noom | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

    تروخدا نگین قند شکن ? اعصابم خورد میشه ?
    حرف بدی نیست که فیلتر شکن... خیلی فیلتر ها توسط کشور های خارجی انجام شده و مجبوریم برای دستیابی بهشون فیلتر شکن نصب کنیم مثل یونیتی یا سایت مایکروسافت که بدون فیلتر شکن نصف صفحاتش اصلا باز نمیشه ولی با فیلتر شکن با جزییات دقیق بالا میاره ? پس خواهشا انقدر نگید قند شکن مثل اینه که من به قند شکن بگم فیلتر شکن یا فندق شکن ?

  • hosss021
    hosss021 | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

    بهترین بازی هم باشه وقتی نیاز ب قندکشن باشه کلا ازش نا امید میشم مثل
    daed trigger2
    modern strike online

مطالب پیشنهادی