ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دولت آمریکا برای بهبود خدمات دیجیتال با رهبران دنیای فناوری دیدار می کند

بسیاری از ما تجربه کاربری وب سایت های نه چندان زیبا و بروز مربوط به ادارات دولتی را در ذهن داریم، اما جالب است بدانید که این موضوع تنها به کشور ما مربوط نیست و ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

بسیاری از ما تجربه کاربری وب سایت های نه چندان زیبا و بروز مربوط به ادارات دولتی را در ذهن داریم، اما جالب است بدانید که این موضوع تنها به کشور ما مربوط نیست و ایالات متحده ی آمریکا را هم شامل می شود.

دولت دونالد ترامپ برای رفع چنین مشکلی تصمیم گرفته با مشاوره گرفتن از کارکنان متخصص و ارشد شرکت های بزرگ از جمله اپل، گوگل و فیسبوک؛ سطح کیفی سایت های مربوط به خدمات شهروندی را افزایش دهد.

دولت ایالات متحده با انتشار بیانیه ای در این مورد می گوید: «وب سایت های فعلی در حقیقت نسخه ی آنلاین تعدادی فرم کاغذی هستند و از طراحی تاریخ گذشته، پشتیبانی ضعیف کاربران و مشکلات دیگر رنج می برند. این در حالی است که وب سایت های مربوط به عملکردهای دولت هم باید به اندازه ی سایت های بخش خصوصی جذاب و کارا باشد.»

البته تلاش های دولت آمریکا به فضای مجازی محدود نمی شود و قرار است بسیاری از رویه های نه چندان کارا در زمینه فناوری در آینده اصلاح گردند، از کامپیوترهای خریداری شده به دست دولت گرفته تا تهیه کردن ابزارهای نرم افزاری مورد نیاز.

در پایان گفتنی است که دولت ترامپ تصمیم دارد برای این منظور مراسمی را به مناسبت افتتاحیه ی شورای فناوری آمریکا برگزار نماید و در آن از مشورت متخصصین شرکت های بزرگ این کشور از جمله مایکروسافت، IBM و آمازون بهره مند گردد، رویه ای که نشان می دهد تجربه و دانش بخش خصوصی تا چه حد می تواند برای دولت ها راهگشا واقع گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • farvardin
    farvardin | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

    کاش رئیس جمهور ما هم میکرد?

مطالب پیشنهادی