ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بقچه؛ اپلیکیشن سفارش آنلاین نان تازه

در سال هایی نه چندان دور لطیفه ای بین مردم رایج بود که وقتی می خواستند از امکانات زیاد یک موبایل تعریف و تمجید کنند، می گفتند: نون هم می گیره؟ شاید آن موقع از این ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

در سال هایی نه چندان دور لطیفه ای بین مردم رایج بود که وقتی می خواستند از امکانات زیاد یک موبایل تعریف و تمجید کنند، می گفتند: نون هم می گیره؟ شاید آن موقع از این جمله برای شوخی و مزاح استفاده می شد، اما حالا واقعا به روزی رسیده ایم که حتی موبایل ها هم می توانند نان بگیرند.

بقچه سرویسی است برای سفارش آنلاین نان؛ اپلیکیشنی برای آن هایی که دوست ندارند در گرمای هلاک کننده تابستان درون صف های طولانی نانوایی بایستند. با بقچه می توانید راحت روی کاناپه خانه زیر باد کولر دراز بکشید، موبایل را بردارید، نان سفارش داده و آن را دم درب منزل تحویل بگیرید.

یک مزیت استفاده از بقچه تعیین ساعت تحویل سفارش به دست خود شماست.

بقچه سرویس خود را از طریق وبسایت و اپلیکیشن های iOS و اندروید ارائه می کند. برای سفارش نان لازم است که ابتدا در اپلیکیشن ثبت نام کنید. بعد از وارد کردن آدرس دقیق، حالا می توانید نان ها را سفارش بدهید. در حال حاضر از بقچه می توان نان سنگک و بربری را به دو شکل ساده و کنجدی سفارش داد، و ظاهرا محدودیتی هم در تعداد سفارش وجود ندارد. روند کار بقچه این گونه است که با ثبت سفارش، پیک هایش را به نانوایی های اطراف شما می فرستد تا نان را تهیه کرده و داغ و برشته جلوی درب خانه تان بیاورند.

قیمت نان هایی که بقچه به فروش می رساند به شرح زیر است:

علاوه بر هزینه نان، شما باید مبلغ ۲۵۰۰ تومان را نیز بابت هزینه تحویل نان به درب منزلتان پرداخت کنید، که این هزینه در مقابل رهایی از ایستادن در صف نانوایی، به نظر انتخاب خوبی میاید.

بعد از ثبت سفارش، پرداخت به شکل اینترنتی انجام می شود و متأسفانه هنوز امکان پرداخت نقدی هنگام تحویل ممکن نیست، موضوعی که امیدواریم تیم بقچه در دستور خود قرار بدهد.

یک نکته خوب در مورد بقچه این است که زمان دریافت سفارش را خودتان تعیین می کنید، مثلا نان ها همین امروز به دست تان برسد یا از همین حالا برای فردا سفارش بدهید. وقتی که سفارش به دست تان می رسد هم می توانید به کیفیت نان و رفتار پیکی که آن را برایتان آورده امتیاز داده و نظرات تان را به گوش تیم بقچه برسانید.

ساعت سفارش گیری بقچه صبح ها از ۷ تا ۱۱ صبح و ۵ تا ۹ شب تعیین شده است، که البته در طول ماه رمضان سفارش گیری تنها در ساعت ۴ تا ۷ عصر صورت می پذیرد تا بدین شکل نان تازه در این ماه نیز مهمان سفره های افطار شما باشد.

برای این که عملکرد بقچه را بهتر بسنجیم، دو عدد نان بربری و سنگک در آن سفارش دادیم و بازه زمانی 16 الی 17:30 را برای دریافت تعیین کردیم. نان ها حدود ساعت 17:15 و در کیسه پارچه ای به دستمان رسیدند که اگرچه داغ نبودند، اما هنوز سرد نشده و ترد و تازه و آماده مصرف بودند که تصویرشان را می توانید در ادامه مشاهده کنید:

نان های شما در کیسه های پارچه ای تمیز و بهداشتی به دست تان می رسند.

بقچه که در پاییز سال ۹۴ فعالیت خود را آغاز کرد، استارتاپی جوان به حساب می آید که با سرعت در تلاش است تا نواحی تحت پوشش خود را گسترش دهد. اما در حال حاضر این مجموعه تنها در مناطقی خاص از تهران فعالیت دارد و به گفته مدیرعاملش تا یک سال و نیم آینده، کل تهران را پوشش خواهد داد.

نواحی تحت پوشش بقچه در تهران

بقچه همچنین سرویس ویژه ای را نیز برای شرکت ها ارائه می دهد، که این موضوع نیز قطعا هم برای مجموعه های بزرگ و هم برای شرکت های استارتاپی می تواند بسیار جذاب باشد. در سرویس شرکتی بقچه، هزینه ارسال برای سفارش های بیش از ۲۰ عدد حذف می گردد و مجموعه می تواند هزینه نان ها را در انتهای هر ماه با بقچه تسویه کند. همچنین در سرویس شرکتی، بقچه تضمین می دهد که نان ها رأس ساعتی معین تحویل می گردند.

اپلیکیشن بقچه در حال حاضر مشکلات کوچکی دارد که به واسطه سرویس تحویل خوب می توان از آن ها چشم پوشید. مناطق محدود فعالیت نیز ایراد دیگری است که می توان به بقچه وارد کرد و باید امیدوار بود که این تیم جوان و خوش فکر، در آینده برای این موضوع راه حلی را بیاندیشند.

در نهایت باید بگوییم که بقچه با ارائه این خدمات بار بزرگی از مشکلات افرادی برداشته که نمی توانند یا به هر دلیلی نمی خواهند که در صف های نانوایی بایستند، و با وجود تمام مشکلاتی که دارد تا کنون عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است.

اپلیکیشن بقچه را می توانید از اپ استور و کافه بازار دانلود کنید. شما چه نظری دارید؟ آیا تا حالا نان را به طور آنلاین سفارش داده اید؟ از تجربیات خود برایمان بگویید.

بقچه

بقچه

سازنده: بقچه قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 5.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • SeyedMahmoodReza Miri
    SeyedMahmoodReza Miri | ۸ مرداد ۱۳۹۶

    »تاسفانه با توجه به اینکه در محدوده ما اشاره شده بود که سرویس داره (سمت سیدخندان و مجیدیه) بعد از پرداخت هزینه و سفارش تعدادی نان روز پنج شنبه دو هفته قبل تماس
    گرفتم و کسی پاسخگو نبود و باید مثل دوران ابتدایی عصر تنولوژی میرفتی باهاشون چت میکردی . بعد گفتن شرمنده پوشش نداریم اونجا و پولتون رو پس میدیم. مبلغ ناقابل است ولی با گذشت دو هفته و پیگیری چندباره این کار رو جهت بررسی سرویس پاسخگویی و پشتیبانی انجام دادم) متاسفانه اصلا براشون مهم نیست که پول مشتری رو پس بدن.

  • Ramtin_Bakhtiari
    Ramtin_Bakhtiari | ۱۴ خرداد ۱۳۹۶

    اقا چیزه خوبیه واقعا ،. این یه قرون دو زار هم از روی چیزای دیگس گیر دادین . خسته ادم میاد نون حاضر
    امیدوارم کیفیت سرویستون بهتر هم بشه و چیزای دیگه مته پنیر و خامه و ،،،، اضافه بسه

  • رضا تقی پور
    رضا تقی پور | ۱۱ خرداد ۱۳۹۶

    خو این چه کاریه یه دیقه میریم سر کوچه میخریم میایم دیگه والا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی