ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس کروم بوک Flip C101 را با لولای 360 درجه معرفی کرد

کروم بوک ها با قیمت ارزان تر نسبت به لپ تاپ ها و طراحی ساده و سبک، در بازار طرفداران خاص خود را دارند؛ به خصوص دانش آموزان که برای تماشای فیلم های آموزشی و ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

کروم بوک ها با قیمت ارزان تر نسبت به لپ تاپ ها و طراحی ساده و سبک، در بازار طرفداران خاص خود را دارند؛ به خصوص دانش آموزان که برای تماشای فیلم های آموزشی و یادگیری مطالب درسی، به ابزاری کارآمد اما نه چندان پیچیده نیاز خواهند داشت.

کروم بوک C101 فعلاً از نرم افزارهای اندرویدی پشتیبانی نمی کند

حال شرکت ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس امسال، کروم بوک جدیدی را معرفی کرده است که با لولای 360 درجه خود، یک محصول تبدیل شونده به حساب آمده و می تواند نظر مشتریان بیشتری را به خود جلب کند. البته این مدل با نام «Chromebook Flip C101»، بر خلاف سایر نمونه های موجود در بازار، هنوز از نرم افزارهای اندروید پشتیبانی نمی کند.

دستگاه مورد بحث از چیپست «Rockchip RK3399» با شش هسته پردازشی 64 بیتی استفاده می کند که کاربر می تواند آن را در کنار رَم 2 یا 4 گیگابایتی، و همچنین حافظه داخلی 16 یا 32 گیگابایتی از نوع «eMMC» سفارش دهد.

لولای 360 درجه موجود، یک نمایشگر 10.1 اینچی «LED-Backlit» لمسی با رزولوشن 800 در 1280 را به شاسی و کیبورد متصل می کند که C101 می تواند با چرخیدن حول آن، به شکل های مختلفی از جمله مانند یک تبلت، به کار گرفته شود. در ضمن کل بدنه شامل پشت صفحه نمایش و پنل زیر کیبورد از آلومینیم ساخته شده است.

کروم بوک مذکور به یک پورت USB استاندارد و دو درگاه USB-C مجهز شده و می توان از طریق کارت حافظه Micro SD، ظرفیت ذخیره اطلاعات آن را افزایش داد. C101 با باتری پلیمری دو سلولی خود که 10 ساعت کاربری مداوم را تضمین می کند، 900 گرم وزن دارد.

کمپانی سازنده اطلاعاتی درباره قیمت و زمان عرضه کروم بوک جدید خود منتشر نکرده اما با توجه به مشخصات و قیمت مدل قدرتمندتر «C302» که در نمایشگاه CES معرفی شده، انتظار می رود C101 با بدنه آلومینیومی به عنوان محصول ارزان تری (در حدود 300 دلار) برای بودجه های محدودتر به بازار عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی