ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Gif Maker-Editor Pro؛ ابزار حرفه ای ساخت و ویرایش تصاویر متحرک

اگر تا به حال خیال می کردید که تصاویر ثابت هزاران حرف برای گفتن دارند، پس باید بگوییم بهتر است نیم نگاهی هم به تصاویر متحرک (GIF) داشته باشید. تصاویر متحرک و یا همان گیف ها از محبوبیت بسیار بالایی در ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

اگر تا به حال خیال می کردید که تصاویر ثابت هزاران حرف برای گفتن دارند، پس باید بگوییم بهتر است نیم نگاهی هم به تصاویر متحرک (GIF) داشته باشید. تصاویر متحرک و یا همان گیف ها از محبوبیت بسیار بالایی در سطح اینترنت برخوردار هستند. گیف ها می توانند کاربردهای مختلفی داشته باشند.

از آموزش کار با نرم افزار یا محصولی خاص گرفته تا ترکیب چند ویدیو و ساخت عکس های متحرک خنده دار و طنز آمیز.  با استفاده از گیف ها می توانید به ایمیل های بلند بالای خود تنها با یک تصویر متحرک پاسخ دهید یا لحظه ای دل انگیز در طبیعت را به شکل یک عکس متحرک، ماندگار کنید.

استودیو AndroidSEC سازنده اپلیکیشن های مختلف در زمینه عکاسی حالا به سراغ تصاویر گیف رفته و ابزار تخصصی GifCam را بدین منظور توسعه داده است. GifCam در حال حاضر یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت و ویرایش فایل های گیف روی پلتفرم اندروید به شمار می رود.

GifCam این امکان را در اختیار کاربران می گذارد تا با انتخاب بخش خاصی از یک ویدیو آن را به فایل گیف تبدیل نمایند.

البته باید بدانید که مکانیزم عمل اپلیکیشن مذکور تفاوت چندانی با نمونه های مشابهش ندارد.  GifCam هم از فیلم هایی که با دوربین می گیرید و عکس هایی که از گالری بارگذاری می کنید تصاویر متحرک می آفریند. همچنین قادر هستید با ترکیب چند تصویر و فایل گیف و یا چند فایل گیف با یکدیگر، گیف های زیبا ایجاد کنید و از آن ها لذت ببرید.

با ورود به ویرایشگر این اپلیکیشن قادر خواهید بود ضمن تنظیم کردن گزینه هایی چون روشنایی، کنتراست و گاما، برچسب های گوناگون (بیش از 200 برچسب) ، متن با فونت های سفارشی و استیکرهای متحرک جذاب را به تصاویر و یا ویدیوهای خود اضافه کنید. GifCam این امکان را در اختیار کاربران می گذارد تا با انتخاب بخش خاصی از یک ویدیو آن را به فایل گیف تبدیل نمایند.

قابلیت های  GifCam به همینجا ختم نمی شود؛ با استفاده از ابزار مذکور می توانید سرعت فریم و اندازه گیف را تنظیم کنید. همچنین گزینه های کاربردی چون جا به جا کردن فریم های گیف، تکرار چند باره آن با استفاده از حلقه و همچنین معکوس کردن گیف نیز در اختبار کاربران گذاشته شده است.

در نهایت می توانید ساخته خود را در دو فرمت MP4 و گیف ذخیره نموده و یا آن را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن را می توانید به رایگان از پلی استور دریافت کنید، گیف های جذاب و سرگرم کننده درست نمایید و از آن ها در شبکه های اجتماعی گوناگون استفاده کنید.

Gif Maker-Editor Pro | GifCam

Gif Maker-Editor Pro | GifCam

سازنده: AndroidSRC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 10.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی