ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در iOS 11 تنظیمات یکپارچه سازی با فیسبوک و توییتر را حذف کرده است

همانطور که احتمالاً می دانید، اپل شب گذشته نسخه تازه سیستم عامل آیفون ها و آیپدهای خود را معرفی کرد اما گزارش های دریافت شده از سوی کاربرانی که نسخه بتای آن را روی دیوایس ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

همانطور که احتمالاً می دانید، اپل شب گذشته نسخه تازه سیستم عامل آیفون ها و آیپدهای خود را معرفی کرد اما گزارش های دریافت شده از سوی کاربرانی که نسخه بتای آن را روی دیوایس های خود نصب کرده اند نشان می دهند که یک تغییر جزئی در تنظیمات سیستمی iOS 11 به وجود آمده و لاگین کردن اپلیکیشن های شخص ثالث از طریق حساب های کاربری شبکه های اجتماعی فیسبوک و توییتر را با سختی همراه خواهد کرد.

بر اساس خبرهای منتشر شده اپل در iOS 11 بخش اکانت های شبکه های اجتماعی در تنظیمات را حذف کرده که در نتیجه اپلیکیشن های شخص ثالث دیگر به حساب های کاربری لاگین شده شبکه های اجتماعی دسترسی نخواهند داشت.

اپلیکیشن های شخص ثالث در iOS 11 دیگر به حساب های کاربری لاگین شده شبکه های اجتماعی دسترسی نخواهند داشت

گفتنی است هم اکنون کاربران می توانند به راحتی و از طریق حساب های کاربری ثبت شده در بخش اکانت های شبکه های اجتماعی، از اپلیکیشن های شخص ثالث استفاده کنند و نیازی به ساخت حساب کاربری جداگانه برای هر نرم افزار نیست. به عنوان مثال واتس اپ یکی از برنامه هاییست که با استفاده از مجوزهای فیسبوک می تواند به طور خودکار لاگین شود.

لازم به ذکر است با حذف قابلیت مورد اشاره کاربران احتمالاً می بایست ابتدا بر روی موبایل و از طریق مرورگر سافاری وارد حساب کاربری فیسبوک خود شده و سپس به اپلیکیشن شخص ثالث رفته تا از طریق اکانت لاگین شده استفاده کند.

ناگفته نماند احتمال می رود تغییر به وجود آمده در راستای معرفی قابلیت تازه وارد کردن خودکار رمز عبورها (Password AutoFill) در iOS 11 صورت گرفته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی