ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه 8.0 اپلیکیشن اسکایپ در گوگل پلی استور منتشر شد

اوایل همین ماه بود که تیم اسکایپ از ارائه نسخه جدید پیام رسان خود برای موبایل و سپس دسکتاپ خبر داد. نسخه جدید که تغییرات ریز و درشتی به خود دیده، هم اکنون در گوگل ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

اوایل همین ماه بود که تیم اسکایپ از ارائه نسخه جدید پیام رسان خود برای موبایل و سپس دسکتاپ خبر داد. نسخه جدید که تغییرات ریز و درشتی به خود دیده، هم اکنون در گوگل پلی استور و برای کاربران اندروید منتشر شده است.

به روز رسانی اسکایپ به نسخه 8.0 تغییرات متعددی را برای آن به ارمغان آورده است. اولین آن ها طراحی چت های گروهی از نو است تا از این پس در محیط زنده و با نشاط تری با دوستان خود به بحث و گفتگو بپردازید. کاربران حالا می توانند رابط کاربری اسکایپ را به رنگ مورد علاقه شان رنگ آمیزی کنند، و همچنین امکان دسترسی به آیکن تعاملی هنگام چت یا برقراری تماس ویدیویی نیز فراهم شده است.

به لطف Highlights می توانید اتفاقات روزمره تان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

مورد بعد قابلیت جدیدی است به نام Highlights که در واقع کپی دیگری از قابلیت Stories اپلیکیشن اسنپ چت محسوب می شود. به لطف آن می توانید اتفاقات روزمره تان را در قالب عکس و ویدیو با دیگران به اشتراک بگذارید.

از دیگر تغییرات اسکایپ در نسخه 8.0 می توان به پنل جدید "Find" اشاره کرد، که جستجوی درون اپلیکیشن را نسبت به گذشته آسان تر نموده. در کنار Find هم دو تب Chat و Capture را داریم که کاربران از طریق سوایپ قادر به جابجایی میان آن ها هستند.

نسخه 8.0 اپلیکیشن اسکایپ را می توانید همین حالا از گوگل پلی دانلود کنید. تیم سازنده اپلیکیشن اعلام کرده که به زودی کاربران iOS هم این به روز رسانی را دریافت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Moslem Jabari
    Moslem Jabari | ۲۰ خرداد ۱۳۹۶

    برا من که این آپدیت نیومده.جای دگ پرسیدم گفتن به مدل گوشی و ورژن سیستم عامل بستگی داره
    گوشیم p9 و اندرویدشم هفته ولی نیومده!!!? ?

مطالب پیشنهادی