ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فاکسکان و ساخت کارخانه ای 7 میلیارد دلاری در ایالت ویسکانسین؛ اما نه برای آیفون

کمپانی تایوانی فاکسکان که بیشتر شهرت خود را مدیون ساخت موبایل های آیفون اپل است، در صدد ساخت تاسیساتی جدید در ایالت ویسکانسین آمریکا برآمده است. مقامات این ایالت یا فاکسکان هنوز صحبتی درباره مذاکرات ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

کمپانی تایوانی فاکسکان که بیشتر شهرت خود را مدیون ساخت موبایل های آیفون اپل است، در صدد ساخت تاسیساتی جدید در ایالت ویسکانسین آمریکا برآمده است. مقامات این ایالت یا فاکسکان هنوز صحبتی درباره مذاکرات خود به میان نیاورده اند و به گفته اسوشییتد پرس، این خبر از سوی منبعی منتشر شده که از وضعیت آگاه است، اما به صورت عمومی اجازه صحبت درباره اش را ندارد.

علی رغم همکاری های گسترده فاکسکان و اپل، به نظر نمی رسد که تاسیسات تازه تایوانی ها، ارتباطی به محصولات اپل داشته باشد. در عوض، فاکسکان به می خواهد با صرف هزینه ای 7 میلیارد دلاری، از این تاسیسات برای تولید پنل های نمایشگر تخت استفاده کند؛ البته مشخص نشده این پنل ها برای موبایل های هوشمند خواهند بود یا تلویزیون و مانیتورها. در ماه ژانویه، تری گو، رییس هیئت مدیره فاکسکان اعلام کرد به خاطر نیاز اپل به پنل های نمایشگر، امکان دارد این تاسیسات تازه به صورت مشترک با اهالی کوپرتینو ساخته شود.

با وجود تمام این مسائل، ویسکانسین تنها ایالتی نیست که نامش در شایعات و گزارش ها به گوش می رسد. هنگامی که خبر سرمایه گذاری 7 میلیارد دلاری فاکسکان پخش شد، اشاراتی به ایالت پنسیلوانیا نیز شده بود و گفته می شود مقامات این ایالت، در رویدادهای فاکسکان شرکت کرده اند. حالا اخیراً نام میشیگان هم به عنوان یکی از میزبانان احتمالی تاسیسات جدید شنیده می شود.

اما دونالد ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده اخیراً گفته است که فرماندار ویسکانسین پس از مذاکراتی با یک کمپانی تولیدکننده قطعات الکترونیکی که نامش فاش نشده، «سورپرایزی بسیار خوشحال کننده» دریافت می کند؛ بنابراین قطعاً این ایالت، اصلی ترین گزینه فاکسکان به شمار می رود. ضمناً منظور از سورپرایزی بسیار خوشحال کننده، 50 هزار شغلی است که تاسیسات جدید برای آمریکایی ها فراهم می کند. در هر صورت، هنوز هیچ چیز به صورت رسمی تایید نشده و فعلاً باید منتظر ماند و دید که تکلیف تاسیسات تازه فاکسکان چیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۷ خرداد ۱۳۹۶

    ترامپ در زمینه اقتصادی بسیار موفق عمل کرده

مطالب پیشنهادی