ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمونه تصاویر ثبت شده توسط وان پلاس 5؛ دوربین 16 مگاپیکسلی با محدوده دینامیکی بالا

پرچمدار سال 2017 کمپانی وان پلاس تا دو روز دیگر رونمایی خواهد شد اما این دلیل نمی شود که مدیرعامل اجرایی شرکت چینی تصاویری منتسب به دوربین وان پلاس 5 را منتشر نکند. گفتنی است ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

پرچمدار سال 2017 کمپانی وان پلاس تا دو روز دیگر رونمایی خواهد شد اما این دلیل نمی شود که مدیرعامل اجرایی شرکت چینی تصاویری منتسب به دوربین وان پلاس 5 را منتشر نکند.

گفتنی است «Pete Lau» در اکانت ویبو خود تصاویری را منتشر کرده که طبق ادعای او با دوربین دوگانه وان پلاس 5 به ثبت رسیده اند. با وجود آنکه عکس های مورد اشاره متادِیتایی ندارند و این بدان معناست که آنها ویرایش شده اند، اما قطعاً رزولوشن 4608 در 3456 پیکسلی آن نشان دهنده یک سنسور 16 مگاپیکسلی است.

بنابراین می توان نتیجه گرفت که یکی از سنسورهای به کار رفته در ماژول دوربین دوگانه وان پلاس 5 دارای دقت 16 مگاپیکسلی است.

تصاویر به ثبت رسیده توسط وان پلاس 5 هم سطح با بهترین های بازار هستند

در مورد کیفیت تصاویر به ثبت رسیده توسط وان پلاس 5 هم باید اشاره کرد که می توان انتظار دوربینی هم سطح با پرچمداران مطرح بازار را از آن داشت. نکته قابل ملاحظه در این عکس ها، محدوده دینامیکی بالای آنهاست که به موبایل امکان تصویربرداری از غروب آفتاب با این جزئیات و کیفیت را می دهد.

لازم به ذکر است هنوز اطلاعات دقیقی از ماژول دوربین دوگانه پرچمدار سال 2017 وان پلاس در دسترس نیست، با این حال می دانیم که بخش پردازش نرم افزاری آن با همکاری کمپانی DxO Lab توسعه یافته که نامی شناخته شده در حوزه عکسبرداری دیجیتالی است.

چنانچه علاقه مندید تا اطلاعات دقیق تری در رابطه با وان پلاس 5 کسب کنید، پیشنهاد می شود تا روز سه شنبه و معرفی رسمی آن منتظر بمانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sd
    sd | ۲۹ خرداد ۱۳۹۶

    این چرا اصلا شبیه اپل نیست؟

مطالب پیشنهادی