ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چگونه مانع ردیابی صدا توسط گوگل شویم؟

بد نیست بدانید که به هنگام پرسیدن یک سؤال از گوگل، سؤال شما به صورت خودکار ضبط شده و در حساب کاربری گوگل شما ذخیره می شود. این نسخه های ضبط شده فقط توسط صاحب ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

بد نیست بدانید که به هنگام پرسیدن یک سؤال از گوگل، سؤال شما به صورت خودکار ضبط شده و در حساب کاربری گوگل شما ذخیره می شود. این نسخه های ضبط شده فقط توسط صاحب حساب قابل دسترسی هستند اما با این حال ممکن است شامل اطلاعات خصوصی باشند که هر کسی دلش نخواهد در فضای ابری ذخیره سازی شوند.

نگران نباشید؛ دسترسی به نسخه های ضبط شده آسان است و می توانید به راحتی آن ها را از حساب کاربری خود پاک نمایید. همچنین به وسیله روشی که در ادامه گفته می شود، قادر هستید مانع ردیابی صدا توسط گوگل و در نتیجه ذخیره سازی هر گونه اطلاعاتی روی فضای ابری شوید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

مدیریت فعالیت های صدا

پیش از هرچیزی به صفحه Voice & Audio Activity بروید. سیستم ممکن است از شما بخواهد که مجدداً وارد حساب کاربری خود شوید.

با استفاده از دکمه Play که در زیر هر نسخه ضبط شده قرار دارد می توانید مجدداً به آن ها گوش دهید. این ویژگی بسیار مفید است و با مرور کردن صداهای های ضبط شده قادر هستید موارد از یاد رفته را به خاطر بیاورید و اطلاعات بیشتری در رابطه با آن ها کسب کنید.

برای حذف هر نسخه روی کادری که در سمت چپ آن قرار دارد کلیک کنید و سپس از طریق منو که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد روی گزینه Delete ضربه بزنید.

گوگل از این نسخه های ضبط شده برای شناسایی صدای شما و بهبود تشخیص گفتار استفاده می کند.

اگر می خواهید در آن واحد صداهای ضبط شده بیشتری را حذف نمایید، پیش از تیک دار کردن نسخه های دلخواه خود روی دکمه منو (نماد سه نقطه) که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد کلیک و گزینه Delete را انتخاب کنید.

با انجام این کار می توانید صدای های ضبط شده طی امروز، دیروز، هفته گذشته، 4 هفته گذشته و یا حتی تمام نسخه های ضبط شده را به یک باره حذف نموده و از بین ببرید.

تاریخچه ضبط را خاموش کنید

گوگل از این نسخه های ضبط شده برای شناسایی صدای شما و بهبود تشخیص گفتار استفاده می کند. همچنین این اطلاعات تنها توسط شما قابل دسترسی هستند. اگر دوست ندارید که صدای شما روی سرورهای گوگل ذخیره شود، به وسیله روشی که در ادامه گفته می شود، قادر هستید مانع ردیابی صدا توسط گوگل شوید.

در صفحه Voice & Audio Activity روی دکمه منو (نماد سه نقطه) کلیک و سپس گزینه تنظیمات را انتخاب کنید و پس از آن سوییچ آبی رنگ را در وضعیت خاموش قرار دهید. با پشت سر گذاشتن این مراحل، سیستم از شما می خواهد که خواسته خود را تأیید نمایید؛ برای انجام این کار کافیست روی گزینه Pause کلیک نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Marshall
    Marshall | ۲۹ خرداد ۱۳۹۶

    این صداهای ضبط شده تو ارتقاء عملکرد دستیارهای صوتی هم استفاده میشه آیا؟

  • Ali Ardakani
    Ali Ardakani | ۲۹ خرداد ۱۳۹۶

    مرسی

مطالب پیشنهادی