ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برنامه تازه مایکروسافت برای توسعه هوش مصنوعی با همکاری استارتاپ ها

مایکروسافت به تازگی برنامه ای جهت حمایت از استارتاپ ها در «Station F» کشور فرانسه در دستور کار قرار داده تا به واسطه آن بیش از پیش روی توسعه هوش مصنوعی متمرکز شود. گفتنی است ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵

مایکروسافت به تازگی برنامه ای جهت حمایت از استارتاپ ها در «Station F» کشور فرانسه در دستور کار قرار داده تا به واسطه آن بیش از پیش روی توسعه هوش مصنوعی متمرکز شود.

گفتنی است طبق اطلاعات در دسترس برنامه مذکور در اواخر ماه ژوئن (اوایل تیر ماه) شروع به کار خواهد کرد و با همکاری انستیتوی فرانسوی «INRIA» به صورت تخصصی توجه خود را روی هوش مصنوعی متمرکز می کند.

در همین رابطه «Christophe Shaw»، رهبر بخش تجارب توسعه دهندگان مایکروسافت واقع در فرانسه اذعان داشته که «این ایده بدین صورت خواهد بود که ما به تدریج یکصد استارتاپ را در برنامه خود خواهیم داشت» و اینگونه که به نظر می رسد «Recast.ai» نخستین استارتاپی است که به آنها ملحق می شود.

مایکروسافت می خواهد به تدریج یکصد استارتاپ حوزه هوش مصنوعی را در برنامه خود داشته باشد

لازم به ذکر است استارتاپ مذکور روی توسعه سرویسی برای کمک به تولید، اجرا و مدیریت چت بات ها فعالیت می کند و «Patrick Joubert» به عنوان مدیر عامل اجرایی آن اذعان داشته «ما بسیار خوش اقبال هستیم که مایکروسافت روی Recast.ai دست گذاشته. ما پیش از این هم از Azure به عنوان هاست سرویس خود بهره می گرفتیم.»

باید گفت که در برنامه «Station F» استارتاپ ها می توانند در کنار هم به یادگیری از یکدیگر مشغول باشند و همچنین آنها قادر خواهند بود تا با متخصصان مایکروسافت و محققین «INRIA» به صورت مستقیم تبادل نظر کنند.

از همین رو هر استارتاپ امید دارد تا بتواند توجه شرکت های دیگر را برای عرضه محصولات خود جلب کند. «Shaw» در ادامه صحبت هایش بیان کرده که «مایکروسافت برنامه ای برای سرمایه گذاری و یا تملک استارتاپ های حاضر در برنامه مورد بحث را ندارد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۳۰ خرداد ۱۳۹۶

    مگه تو برنامه ترامپ نبود همچیو بیاره تو خاک امریکا ؟

مطالب پیشنهادی