ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رندرهای جدید از گلکسی نوت 8 سامسونگ
تکنولوژی

انتشار رندرهایی تازه منتسب به گلکسی نوت 8 سامسونگ

گاهی مواقع تصاویری مفهومی یا واقعی از پرچمداران مورد انتظار منتشر می شود که کاربران آرزو می کنند هرگز واقعی نباشند. شاید بتوان گفت که رندرهای تازه منتشر شده منتسب به موبایل گلکسی نوت 8 سامسونگ از ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۶ تیر ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۵

گاهی مواقع تصاویری مفهومی یا واقعی از پرچمداران مورد انتظار منتشر می شود که کاربران آرزو می کنند هرگز واقعی نباشند. شاید بتوان گفت که رندرهای تازه منتشر شده منتسب به موبایل گلکسی نوت 8 سامسونگ از این دست موارد باشد.

بیایید دعا کنیم این گلکسی نوت 8 نباشد!

مسئله وقتی نگران کننده تر می شود که بدانیم منبع انتشار این تصاویر حساب توییتری OnLeaks به عنوان یکی از معتبر ترین افشا کننده های محصولات منتشر نشده است. ضمن این که رندرهای مورد بحث شباهت زیادی با تصاویر CAD قبلی انتشار یافته توسط این افشا کننده از گلکسی نوت 8 دارند.

مشکل اصلی این رندرها گم بودن هویت ظاهری سری نوت در آنهاست. ضخامت بیش از اندازه دستگاه و لنز دوربین دوگانه بیرون زده نیز بیش از حد ناخوشایند به نظر می رسند. حتی می توان گفت که گوشه های کاملاً تیز نوت جدید حال و هوای اسمارت فون های سونی به آن داده است.

بیرون زده بودن لنز دوربین یک موبایل پدیده ای چندان خوشایند نیست. حال تصور کنید که علاوه بر برجسته بودن دو لنز، سنسور اثر انگشت نیز این حال گیری را تکمیل خواهد کرد. باید به یاد داشته باشیم که گلکسی نوت 8 نمایشگری ۶.۳ اینچی خواهد داشت. تصور کنید استفاده از سنسور اثر انگشت در بدنه پشتی و کنار ماژول دوربین در این حالت تا چه غیر ارگونومیک خواهد بود.

برای این که از نگرانی های شما تا حدودی کم کنیم یاد آور می شود که شرکت کره ای و کلاً تمام موبایل سازها، پیش از نهایی کردن طراحی محصولی مهم چون نوت 8، اقدام به طراحی و ساخت نمونه های متعددی می کنند. پس بیایید امیدوار باشیم که با رندرهای یکی از این نمونه های اولیه کنار گذاشته شده مواجه باشیم.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • | ۷ تیر ۱۳۹۶

    سللم دوستان واضحه که نوت ۸ این شکلی نیست اون فردی که این حرف را زده واین تصاویر را منتشر کرده واقعا هیچ چیزی از طراحی هر شرکتی نمیدونسته. هر شرکتی مدل خودشا داره و طرفدارای خودشو سونی با شکل گوشه های بدون گرد شدگی و تیز سامسونگ دیگه بعد از اس۷ شروع به کاهش حاشیه ها کرد و سعی به داخل کردن لنز کرد نه این شکلی در این حد بیرون زده این از ۷ پلاس هم بیشتر زده بیرون
    موفق و پیروز باشید ممنون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی