ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Holo؛ محتویات سه بعدی واقعیت افزوده را به تلفن های هوشمند خود بیاورید

واقعیت افزوده این روزها حسابی بر سر زبان ها افتاده و هر شرکتی دوست دارد سهمی از بازار این تکنولوژی سه بعدی داشته باشد. اپل نیز در جریان کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2017 از ARKit ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱۵ تیر ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

واقعیت افزوده این روزها حسابی بر سر زبان ها افتاده و هر شرکتی دوست دارد سهمی از بازار این تکنولوژی سه بعدی داشته باشد. اپل نیز در جریان کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2017 از ARKit رونمایی کرد. پلتفرم خوش رنگ و لعابی که قادر است قابلیت های پیشرفته واقعیت افزوده را به سیستم عامل iOS بیاورد.

از این گذشته توسعه دهندگان شخص ثالث نیز مدتی می شود به واقعیت افزوده روی آورده اند و هر یک سعی دارند تا اپلیکیشن های منحصر به فرد خود را به بازار عرضه کنند. کمپانی 8i نیز که در حوزه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده فعالیت دارد اخیراً اپ Holo را برای دو سیستم عامل اندروید و iOS به بازار عرضه کرده است.

متأسفانه استفاده طولانی مدت از Holo سبب داغ شدن بیش از حد دیوایس هوشمند شما می شود.

به طور کلی Holo کاربران را قادر می سازد تا هولوگرام های مختلف که اساساً مدل سه بعدی و متحرک انسان ها و حیوانات هستند را به تصاویر و ویدیوهای خود اضافه نمایند. در رابطه با همین موضوع تعدادی هولوگرام آماده برای این اپلیکیشن در نظر گرفته شده است که با ضربه زدن رویشان می توانید آن ها را به تصاویر و ویدیوهای خود اضافه نمایید.

به نظر نمی رسد که پس از عرضه قابلیت ARkit اپلیکیشن Holo حرف خاصی برای گفتن داشته باشد.

در صورتی که دوست دارید هولوگرام های بیشتری را تجربه کنید کافیست به بخش فروشگاه Holo بروید و هولوگرام های دلخواه خود را دانلود نمایید. Holo در حال حاضر از هولوگرام های مربوط به برخی شرکای 8i، مانند سونی پیکچرز، سلبریتی هایی مانند دبی رایان و حتی دونالد ترامپ پشتیبانی می کند.

با این حال باید گفت که Holo یک اپلیکیشن ساده است. این بدان معناست که کاربران نمی توانند با هولوگرام های ایجاد شده تعامل برقرار کنند. هولوگرام های گنجانده شده در Holo تنها حرکاتی که برای آن ها در نظر گرفته شده را انجام می دهند و در رابطه با سطوحی سخت همچون دیوارها آگاهی ندارند.

یکی دیگر از ضعف های جدیدترین ساخته کمپانی 8i رابط کاربری Holo است. هولوگرام ها در پایین صفحه قرار دارند و برای دسترسی به دکمه شاتر باید از بالای لیست هولوگرام ها به سمت پایین سوایپ نمایید. 8i با این کار سعی کرده تا رابط کاربری اپلیکیشن خود را ساده تر نماید؛ اقدامی که به نظر ما بیشتر سبب گمراه شدن کاربر می شود تا چیز دیگر.

این روزها کاربران بیشتر از هر زمان دیگری به واقعیت افزوده علاقه مند شده اند. استقبال آن ها از قابلیت های اسنپچت و موفقیت های کم نظیر پوکمون گو در حوزه بازی های موبایل نیز بیانگر همین موضوع است. اگر نمی توانید تا عرضه کامل iOS 11 و قابلیت ARkit منتظر بمانید پس توصیه می کنیم همین حالا Holo را روی آی دیوایس خود نصب نمایید.

Holo – Holograms for Videos in Augmented Reality

Holo – Holograms for Videos in Augmented Reality

سازنده: 8i LTD قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 131/27.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Alireza Ahmadi
    Alireza Ahmadi | ۳۰ تیر ۱۳۹۶

    خوبه اما به محیط فیلم واکنشی نشون نمیدن این کاراکترا

  • ali sabbaghi
    ali sabbaghi | ۱۶ تیر ۱۳۹۶

    گوشی بیش از حد داغ میشه

  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۱۵ تیر ۱۳۹۶

    من این اپو دارم ولی هیچی نشون نمیده،نمیدونم مشکلش چیه

مطالب پیشنهادی