ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ به دنیای واقعی خوش آمدید

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۶ تیر ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Looper

IamTagir بعد از موفقیت های فراوانی که با سه گانه That Level Again به دست آورد حالا با Looper آمده تا خلاقیت های خودش را در قالب معماهای گوناگون به بازیکن ها نشان دهد؛ عنوانی که از دیدگاه گرافیک شاید به مینیمالی ساخته های پیشین IamTagir باشد ولی او برای گیم پلی راهی جدا را انتخاب نموده و با عنوانی کاملا متفاوت از That Level Again رو به رو هستیم.

با Looper تنها یک وظیفه دارید؛ کپی هایی که ساخته می شود را به نقطه خواسته شده [مربع مشکی دوم] برسانید. بدین صورت که شما ابتدا حرکت کرده و شخصیت هایی که بعد از شما به وجود می آیند [توسط مربع مشکی اول] همان کارهایتان را تکرار می کنند. بنابراین باید به گونه ای مسیر و حرکت های خود را انتخاب کنید تا نهایت کپی ها به مربع مشکی دوم برسند. شاید ایده Looper جدید نباشد ولی مطمئنا با ذات ساده و البته معماهای فراوان می تواند سرگرم تان کند.

Looper

Looper

سازنده: IamTagir قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 25.54 مگابایت زبان:

Mini DAYZ

بعد از عرضه Last Day on Earth که با المان های مثبتش توانست پس از مدت ها یک تجربه جذاب از سبک بقا یا همان Survival را به دارندگان تلفن های هوشمند هدیه بدهد، حالا نوبت به استودیوی Bohemia رسیده تا با تجاربی که با ساخت DAYZ به دست آورد شانسش را با این سبک حالا روی اسمارت فون ها امتحان کند. DAYZ را که می شناسید؟ همان بازی معروف Survival روی رایانه های شخصی را می گوییم که محبوبیت زیادی بین بازیکن ها دارد.

Mini DAYZ - Survival Game را می توانیم نسخه مینی و پیکسلی همین بازی بنامیم. همانند خیلی از عناوین سبک بقا اینجا هم با همان داستان کلیشه ای حمله زامبی ها رو به رو هستیم و و بنابراین وظیفه شما این است تا با تلاش های فراوان سعی کنید در این آخرالزمان زنده بمانید؛ گیاه بکارید، آیتم های جدید بسازید، پناهگاه خود را قدرتمند کنید، مراقب گلوله هایتان باشید و به هیچکس اعتماد نکنید.

Mini DAYZ - Survival Game

Mini DAYZ - Survival Game

سازنده: Bohemia Interactive قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 70.2 / 43.36 مگابایت زبان:

Game of Coinball

یکی از مینی کلیپی ترین بازی های امسال که توسط خود استودیوی معروف مینی کلیپ، سازنده Soccer Stars، توسعه نیافته است؛ به یاد دارید در دوران کودکی فوتبالی انجام می دادیم که سه توپ داشت و برای حرکت آن ها حتما باید یکی از توپ ها را از وسط بقیه رد می کردیم؟ Game of Coinball دقیقا همین گونه است. با این تفاوت که حالا موانعی هم در زمین وجود دارد تا بیش از همیشه طعم چالش را بکشید.

در تمام مسابقات به شما سه مهره دایره ای شکل داده شده و وظیفه دارید تا آن ها را به دروازه حریف برسانید. بخش سخت ماجرا هم اینجاست که در حرکت مهره ها محدودیت هایی وجود داشته و آن ها حتما باید از بین یکدیگر عبور کنند. Game of Coinball با گیم پلی جالب، حالت های گوناگون گیم پلی و گرافیک مشابه Soccer Stars به سرعت توانست بین بازیکن ها به محبوبیت رسید و اگر خواهان یک تجربه متفاوت از فوتبال هستید، پیشنهاد می کنیم آن را از دست ندهید.

Game of Coinball

Game of Coinball

سازنده: Mustafa Kilci قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 175 / 50 مگابایت زبان:

Fall Down

تا جایی که می توانید سقوط کنید؛ تمام مکانیزم های گیم پلی Fall Down پیرامون همین جمله می چرخند. ساخته استودیوی Think Simple به بازیکن ها کنترل یک توپ را داده و حالا آن ها باید این جسم را به پایین ترین نقطه ای که می توانند بفرستند. با لمس قسمت چپ اسمارت فون توپ به آنجا پریده و هنگامی که با انگشت خود به بخش راست صفحه لمسی ضربه بزنید، توپ به این بخش خواهد رفت.

پس قسمت چالشی Fall Down کجاست؟ باید مراقب باشید تا توپ به ستون ها برخورد نکند. همین! یک ایده ساده که بهترین حالت ممکن پیاده شده و با دو حالت گیم پلی «مرحله ای» و «بی نهایت» مطمئنا می تواند سرگرم تان کند. بنابراین به کسانی که خواهان عنوانی ساده هستند، پیشنهاد می کنیم تا نیم نگاهی به ساخته استودیوی Think Simple با حجم کمش بیاندازند.

Fall Down

Fall Down

سازنده: Think Simple قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 25.8 / 15 مگابایت زبان:

Silent Streets - Augmented Reality Adventure

ترکیب سبک ماجراجویی با واقعیت افزوده؛ یکی از عجیب ترین تجربه هایی که می توانید روی اسمارت فون های خود داشته باشید. Funbakers Limited با استفاده از این المان سعی کرده تا لذت کشف واقعیت را از دنیای مجازی فراتر برده و پای آن را به جهان حقیقی بکشاند. بدین صورت که شما برای حل معماهای جالب بازی باید همانند پوکمون گو به مکان های مختلف رفته و آیتم هایی که به پرونده ها مرتبط هستند را پیدا کنید.

بعد از این کار هم نوبت به کنار هم گذاشتن سرنخ ها و پایان دادن به راز خونین قتل ها می رسد. خوشبختانه برای کسانی که حوصله قدم زدن ندارند بازی حالتی گذاشته تا با آن بتوانید همانند بقیه عناوین ماجراجویی و بدون نیاز به حرکت کردن معماها را حل نمایید اما طبیعتا لذت واقعی Silent Streets در گشت و گذار و یافتن سرنخ ها با تلاش فراوان است؛ خودتان شرلوک هولمز باشید. البته حتی اگر هم حوصله قدم زدن ندارید، بد نیست بازی را به خاطر داستان جالبش انجام دهید.

Silent Streets - Augmented Reality Adventure

Silent Streets - Augmented Reality Adventure

سازنده: Funbakers Limited قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 224 / 95.7 مگابایت زبان:

Final Fantasy XV: A New Empire

دیگر عادت کرده ایم که توسعه دهندگان بزرگ برای بازی های معروف خود یک اپلیکیشن کمکی بسازند تا ضمن سودآوری تبلیغاتی برای عنوان شان انجام دهند. حالا هم قرعه به نام Final Fantasy XV افتاده تا با A New Empire بازیکن ها را به یک ماجراجویی متفاوت بفرستد؛ همانند بقیه بازی های استراژی در اینجا باید امپراطوری خود را به راه انداخته و به واسطه ساخت نیروهای قدرتمند یا افزایش توانایی ساختمان ها، به بقیه کاربران شکوه تان را نشان دهید.

A New Empire شاید از دیدگاه مکانیزم های گیم پلی عنوان جدیدی نباشد و همین مسئله در کنار پرداخت درون برنامه ای نه چندان مناسب تاثیر زیادی روی امتیازات بازیکن ها به این اپلیکیشن گذاشته باشد ولی Epic Action با پیاده سازی خوب المان های دنیای Final Fantasy XV در یک بازی موبایل توانسته یک تجربه نسبتا خوب فاینال فانتزی گونه برای مخاطبین این سری به وجود بیاورد. جدا از آنکه نباید گرافیک زیبا و موسیقی همیشه دلنشین مجموعه را هم نادیده بگیریم.

Final Fantasy XV: A New Empire

Final Fantasy XV: A New Empire

سازنده: Epic Action قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 156 / 57.15 مگابایت زبان:

Space Comander

بخش Early Access گوگل پلی را به راحتی می توانیم یکی از بهترین قسمت های این فروشگاه بنامیم. همان لحظه که از بازی های جدید اسمارت فون ها خسته شدید، کافیست به جستجوی عناوین ارلی اکسس پرداخته و اپلیکیشنی که می خواهید را پیدا کنید؛ همان بازی هایی را می گوییم که با برچسب Unreleased مشخص شده اند و توسعه دهنده دسترسی زودتر به آن ها را برای بازیکن ها فراهم نموده است.

Space Commander هم یکی از همین عناوین است که با آپدیت های آخرش توانست خیلی از ضعف هایش را پوشانده و با وجود شباهت هایش به مجموعه معروف Warhammer بازیکن های زیادی را به سمت خودش بکشاند. شاید بزرگترین تفاوت ساخته Gamegou Limited نسبت به بقیه عناوین استراتژی اسمارت فون ها را بتوانیم بخش حمله به دشمنان بنامیم.

معمولا در بازی های این سبک تلفن های هوشمند، بازیکن ها بیشترین وقت خود را صرف ساخت و ساز می کنند. اما Space Commander اینگونه نبوده و حالا شما باید توانایی هایتان را در میدان نبرد با کنترل نیروهایی که دارید نشان دهید. بد نیست بدانید بازی سه نژاد گوناگون با 6 هیرو مختلف داشته و توسعه دهنده قول داده با بروزرسانی های آتی محتویات بیشتری به عنوانش اضافه کند.

Space Commander

Space Commander

سازنده: Gamegou Limited قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 320 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی