ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس ویژه بانوان اسنپ راه اندازی شد

اگر تابحال از سرویس اسنپ استفاده کرده اید حتما این سوال در ذهن تان شکل گرفته که چرا خانم ها نمی توانند عضوی از این خانواده باشند؟ چندی قبل مصاحبه ای اختصاصی با شهرام شاهکار ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ تیر ۱۳۹۶ | ۱۳:۲۰

اگر تابحال از سرویس اسنپ استفاده کرده اید حتما این سوال در ذهن تان شکل گرفته که چرا خانم ها نمی توانند عضوی از این خانواده باشند؟

چندی قبل مصاحبه ای اختصاصی با شهرام شاهکار مدیرعامل اسنپ داشتیم و همین سوال را از او پرسیدیم.

آقای شاهکار در پاسخ به وجود برخی موانع قانونی در این مسیر اشاره کرد و وعده داد به زودی امکانی فراهم می شود تا خانم ها هم بتوانند به خانواده اسنپ ملحق شوند.

امروز این شرکت از راه اندازی سرویس تازه ای به نام اسنپ رُز خبر داده که به بانوان و خانواده ها این امکان را می دهد تا با راننده بانو به مقصد خود بروند.

اسنپ اعلام کرده که سرویس اسنپ رز با هدف ایجاد آرامش خاطر بیشتر برای بانوان راه اندازی شده است.

گفتنی است همزمان با راه اندازی اسنپ رز صفحه تازه ای به وبسایت این شرکت اضافه شده که اطلاعات تکمیلی بیشتری را در رابطه با آن در اختیارتان قرار می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • A_A_2
    A_A_2 | ۲۰ تیر ۱۳۹۶

    این مشکل امنیتی هم به زودی برطرف خواهد شد، زیرا که مسولین عزیزمون شبانه روز درگیرش هستند و تا این مسئله مهم ملی رو حل نکنند خواب و خوراک نخواهند داشت..
    اما متاسفانه چون تعداد اندکی از اونها که ۹۵ درصدشون رو شامل میشد دچار زخم معده حاد بودند نتوانستند بیشتر از نیم ساعت مقاومت کنند و اگر بیشتر پافشاری میکردند میتونست اثرات گلخانه ایه مخربی بر معده شون بذاره.. بنابراین به ناچار و برخلاف میل باطنیشون تصمیم گرفتن که طبق روال گذشته با یه راه حل آبگوشتی سر و ته مسئله رو به هم بیارن تا به مسائل مهمتر معدوی شون رسیدگی کنند..
    سپس مجبور به استفاده از راه حل نهاییه "پاک نمودن صورت مسئله" شده و از پیمودن مسیر پر پیچ و خم ، طاقت فرسا و کمر شکن "چاره اندیشی و تصمیم گیری منطقی و اصولی" منصرف شده و پاسخ مسئله را اینچنین دادند :
    خواهران عزیز اگر کمی دندان روی جگرشان بگذارند و تا مدت کوتاه نامعلومی پشت فرمان ننشینند و کاری به امنیت حساس و شکننده ی ملی نداشته باشند به زودی انشااله مشکلشان را رفع خواهیم کرد، با وارد کردن خودروهای بدون سرنشین به کشور !
    اینجوری بانوان میتوانند بدون دغدغه به خرید های منزل و امور خانه داری رسیدگی کنند، بدون اینکه تهدیدی برای امنیت ملی مردان به حساب بیایند..
    البته اینطور هم نباشد که انتظار داشته باشند همین فردا یا هفته ی دیگر بیاید.. ممکن است چند هفته ای به طول بیانجامد.، فقط تعداد هفته هایش مشخص نیست،، اما چیزی که مشخصه اینه که این خودروها در مرحله ی ایده پردازی و طراحی میباشند و به زودی ساخته خواهند شد.. حتی چندین ماکت هم از آنان ساخته شده که البته چندین نفر را در تست به زیر کشیده و کشته است.، ما با این حال اعلام کردیم که فعلا همین مدل های تست را به ما بدهند تا هرچه زودتر مورد استفاده قرار دهیم تا بانوان گرامی ما مجبور به انجام کار پر استرس و خطیر رانندگی نباشند تا آمار مرگ و میر تصادفات نیز مقدار قابل توجهی کاهش پیدا کند..
    پس کمی صبور باشند تا به وقتش پاداش صبرشان را دریافت کنند..
    ...............
    خدارو شکر که این مشکل هم با درایت مثال زدنی مسؤولین به خوبی و خوشی از ریشه حل شد.

  • محمد امینی
    محمد امینی | ۲۰ تیر ۱۳۹۶

    @آریا
    شکاف جایی ایجاد میشه که افراد حق انتخاب و تصمیم گیری نداشته باشن.
    اینجا یه خانم میتونه بر حسب شرایطش تصمیم بگیره از سرویس معمولی استفاده کنه یا مخصوص خانم ها.

    • آریا
      آریا | ۲۱ تیر ۱۳۹۶

      کجای دنیا چنین کاری میکنن که ما میکنیم؟

      • محمدی
        محمدی | ۲۱ تیر ۱۳۹۶

        خب همه دنیا اشتباه می کنند که این کارو انجام نمی دن

      • رضا
        رضا | ۲۱ تیر ۱۳۹۶

        @آریا
        نکته‌ی اول: اینکه هیچ جای دنیا کاری رو نکنن لزوماً به معنی اشتباه بودن اون کار نیست.
        نکته‌ی دو: این کار (راننده خانم برای مسافر خانم) رو در جاهای مختلف دنیا هم انجام میدن. به عنوان مثال سایت See Jane Go رو می‌تونی ببینی.

    • آریا
      آریا | ۲۱ تیر ۱۳۹۶

      این کارا فقط زمینه رو برای زنانه مردانه کردن بقیه چیزها فراهم میکنه. هیچ کمک دیگری نمیکنه

  • آریا
    آریا | ۲۰ تیر ۱۳۹۶

    کار بیخودیه. فقط شکاف رو بیشتر میکنه تا این که زنان رو بیشتر شرکت بده

مطالب پیشنهادی