ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارشی جدید از ارائه آیفون 8 بدون تاخیر خبر می دهد

چند روز پیش بود که سازمان مورگان استنلی اعلام کرد آیفون 8 اپل ممکن است تا نیمه اول سال 2018 تاخیر بخورد. از همین سو، کیت هابرتی، از تحلیلگران شناخته شده مورگان استنلی گفته علت ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ تیر ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

چند روز پیش بود که سازمان مورگان استنلی اعلام کرد آیفون 8 اپل ممکن است تا نیمه اول سال 2018 تاخیر بخورد. از همین سو، کیت هابرتی، از تحلیلگران شناخته شده مورگان استنلی گفته علت این تاخیر، مشکلات در تولید انبوه نمایشگر و دوربین ها بوده. این تاخیر طولانی مدت یک سوال دیگر را هم به ذهن می آورد: با وجود این تاخیر، آیا اپل زمان کافی برای انتقال تاچ آی دی به زیر نمایشگر ندارد؟

راد هال، از تحلیلگران سازمان جی.پی. مورگان اما نگاه متفاوتی دارد. او آیفون 8 را آیفون پرو اپل خطاب می کند و می گوید کوپرتینویی ها آن را در زمان موعد و بدون تاخیر اما در تعدادی محدود عرضه می کنند. تا اکتبر و یا اوایل نوامبر، سرعت تولید آیفون پرو سرعت می گیرد. او همچنین قیمت را نسبت به آنچه دیگران می گویند 10 درصد بیشتر کرده و می گوید هر آیفون پرو 1100 دلار قیمت خواهد داشت.

هال می گوید انتظار یک تاخیر اندک در ماه سپتامبر را دارند اما در مجموع اوضاع به قدری وخیم نیست که آیفون 8 تا نیمه اول سال 2018 تاخیر بخورد. با این حال نباید انتظار داشت که تعداد زیادی از این دستگاه ها عرضه شوند و در ماه های ابتدایی، دسترسی به آن محدود خواهد بود.

سه احتمال کلی وجود دارد. اول اینکه اپل سنسور اثر انگشت را درست زیر شیشه در قسمت جلویی جای دهد. چنین طرحی، آیفون 8 را تبدیل به موبایلی با نمایشگر لبه تا لبه و بدون دکمه در قسمت جلویی می کند. در حالت دوم، احتمالا سنسور به قسمت پشتی دستگاه و زیر لوگوی اپل منتقل می شود.

این گزینه را احتمالا هیچ کس نمی پسندد و چنین اتفاقی رخ نمی دهد. در حالت سوم که اخیرا بسیار شنیده می شود، از میان برداشتن کاملا تاچ آی دی و اتکا به اسکن چهره است. یعنی دوربین را در برابر چهره خود قرار می دهید و آیفون شما را می شناسد و قفل را باز می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی