ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تکن ۷ پر فروش ترین بازی ماه ژوئن آمریکا شد

گزارش NPD از فروش کنسول ها و بازی های ویدیویی در ماه ژوئن بالاخره منتشر شد که نشان از محبوبیت و قدرت نفوذ بازی های فایتینگ بر کاربران آمریکایی دارد. در ماه ژوئن هر دو ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۳۰ تیر ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۵

گزارش NPD از فروش کنسول ها و بازی های ویدیویی در ماه ژوئن بالاخره منتشر شد که نشان از محبوبیت و قدرت نفوذ بازی های فایتینگ بر کاربران آمریکایی دارد. در ماه ژوئن هر دو بازی تکن ۷ و اینجاستیس ۲ در خاک آمریکا فروش خوبی را پشت سر گذاشته اند و هر دو به ترتیب در جایگاه های اول و دوم لیست پر فروش ها قرار گرفته اند. اما آمار و ارقام منتشر شده توسط NPD یک نکته جالب هم در خود جای داده است.

Crash Bandicoot N Sane Trilogy با وجود اینکه در روزهای پایانی ماه ژوئن (۲۹ ژوئن) عرضه شد، فروش بی نظیری را پشت سر گذاشته و توانسته جایگاه چهارم این لیست را تصاحب کند.

Crash Bandicoot N Sane Trilogy در لیست جهانی پر فروش ها، جایگاه نخست را به دست آورد

البته اکتیویژن (ناشر و صاحب امتیاز Crash Bandicoot N Sane Trilogy) آمار دقیق تری از فروش باز سازی سه گانه کراش بندیکوت ارائه کرده که در نوع خود بسیار جالب است.

بر اساس آمار منتشر شده توسط اکتیویژن، Crash Bandicoot N Sane Trilogy در ماه ژوئن پر فروش ترین بازی در سرتاسر جهان بوده که رکورد بی نظیر و منحصر به فردی برای یک عنوان بازسازی شده به حساب می آید.

در کنار این موضوع، بازی های جذاب نینتندو نیز از رقابت دور نمانده اند و اکثر آن ها در میان ۱۰ پر فروش برتر ماه ژوئن جای دارند. بر اساس گزارش NPD، بازی های آرمز، Legend of Zelda: Breath of the Wild و ماریو کارت ۸ دیلاکس ماه خوبی را پشت سر گذاشته اند و به ترتیب در جایگاه های پنجم، ششم و هفتم لیست پر فروش های آمریکا قرار گرفته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۳۰ تیر ۱۳۹۶

    از همون اول با تیکن نتونستم ارتباط برقرار کنم ... ولی با کمبات زندگی کردم ?

  • 2000
    2000 | ۳۰ تیر ۱۳۹۶

    اخه بازی نیست به نسبت

  • امیرحسین عطا
    امیرحسین عطا | ۳۰ تیر ۱۳۹۶

    crash خیلی سخته

مطالب پیشنهادی