ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Workout Trainer؛ به تناسب اندام خود اهمیت دهید

درگیری های فکری و مشغله های گاه و بی گاه دنیای امروز امری انکار ناپذیر است. متأسفانه باید بپذیریم که چنین رویدادهایی فرصت خیلی چیزها از جمله ورزش کردن و توجه به سلامتی را از انسان گرفته ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۵ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

درگیری های فکری و مشغله های گاه و بی گاه دنیای امروز امری انکار ناپذیر است. متأسفانه باید بپذیریم که چنین رویدادهایی فرصت خیلی چیزها از جمله ورزش کردن و توجه به سلامتی را از انسان گرفته است. در همین رابطه اگر وقت رفتن به باشگاه های بدنسازی را ندارید باید به دنبال یک راه میانبر باشید.

از مزایای ورزش بارها گفته اند و شنیده ایم و می دانیم که یکی از لازمه های داشتن زندگی سالم و پر نشاط ورزش کردن است. امروز قصد داریم اپلیکیشن Workout Trainer را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن و انجام تمرینات مختلف، می توانید به تناسب اندام مورد نظر خود برسید.

پیش از هر چیزی بد نیست بدانید که اجتماع Workout Trainer اکنون به بیش از 20 میلیون نفر می رسد و 1000 تمرین مختلف در آن گنجانده شده است. با استفاده از اپلیکیشن فوق می توانید به شخصی سازی دوره های خود بپردازید و بدین وسیله حضور یک مربی همه چیز تمام را بیش از پیش در کنار خود حس کنید.

کافیست تمرین مورد نظر خود را انتخاب کنید و به کمک آموزش ویدیویی موجود آن را فراگیرید.

پس از دانلود و اجرای اپلیکیشن فوق یک پرسش نامه در مقابل شما قرار می گیرد که در طی آن باید اطلاعاتی مانند جنسیت، تاریخ تولد، میزان فعالیت فعلی، هدف از انجام تمرینات و... را به اطلاع Workout Trainer برسانید. سپس به صفحه ثبت نام منتقل خواهید شد و باید یک حساب کاربری ایجاد نمایید.

Workout Trainer از ویدیوهای آموزشی به صورت کامل پشتیبانی می کند و پروفایل هر تمرین نیز دارای توضیحات کامل است.

می توان گفت که Skimble Inc برای ساخت اپلیکیشن ورزشی خود سنگ تمام گذاشته؛ این ابزار از ویدیوهای آموزشی به صورت کامل پشتیبانی می کند و پروفایل هر تمرین نیز دارای توضیحات کامل است. ویدیوهای موجود قادر هستند حرکات ورزشی را به طور کامل و بدون نقص به کاربران آموزش دهند. برای برخورداری از تمرینات نیز کافیست هدف خود را مشخص کنید.

در صورت پرداخت حق اشتراک می توانید از مربی دلخواه خود کمک بگیرید و دوره های حرفه ای خود را زیر نظر وی شروع کنید.

به موازات تمریناتی که انجام می دهید، سیستم هوشمند برنامه پیشرفت های شما را ارزیابی و در نهایت نیز گزارش کامل آن را ارائه می نماید. وجود بخشی چون Trainer این امکان را فراهم کرده تا کاربران بتوانند به سادگی هرچه تمام تر به مربی مورد نظر خود دسترسی داشته باشند و تحت نظر وی به فعالیت های حرفه ای خود ادامه دهند.

علاوه بر این Workout Trainer پا را فراتر می گذارد و با امکان اتصال به دیگر اپلیکیشن های موجود روی دیوایس تان به شما اجازه می دهد تا به هنگام تمرین به پخش موسیقی مورد علاقه خود بپردازید. قابلیت به اشتراک گذاری فعالیت های ورزشی با دیگر دوستان نیز در این ابزار تعبیه شده است.

با استفاده از Workout Trainer می توانید تمرینات مورد علاقه خود را ذخیره کنید تا بعداً نیز به آن ها دسترسی داشته باشید. اپلیکیشن ورزشی Skimble Inc به رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است و برای یک دوره استاندارد مناسب به نظر می رسد، اما اگر می خواهید به ورزش های سنگین و حرفه ای روی بیاورید ملزم به خرید حساب کاربری پریمیوم آن هستید.

Workout Trainer: fitness coach

Workout Trainer: fitness coach

سازنده: Skimble Inc قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 95.5/31 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی