ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همکاری اپل و Cochlear در ساخت سمعکی مخصوص آیفون

اپل تا به امروز با تولیدکنندگان زیادی همکاری کرده تا دیوایس های صوتی متفاوتی برای سیستم عامل خود بسازد. حالا این کمپانی ساکن کوپرتینو وارد همکاری تازه ای با Cochlear شده تا نخستین ایمپلنت پردازنده ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۵ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

اپل تا به امروز با تولیدکنندگان زیادی همکاری کرده تا دیوایس های صوتی متفاوتی برای سیستم عامل خود بسازد. حالا این کمپانی ساکن کوپرتینو وارد همکاری تازه ای با Cochlear شده تا نخستین ایمپلنت پردازنده صوتی خود را به صورت اختصاصی برای آیفون تولید کند. Nucleus 7 Sound Processor، نوعی گجت شبیه به سمعک است که سبک ترین و کوچک ترین دیوایس در نوع خود به حساب می آید و طی ماه ژوئن، جوازهای سازمان غذا و داروی آمریکا را دریافت کرده است.

Nucleus 7 به صورت پیش فرض با آیفون سازگار است. کاربر می تواند وارد تنظیمات آیفون شود و سپس از طریق بلوتوث به دستگاه متصل شود. پس از این، کنترل ولوم آیفون، صدای دستگاه ایمپلنت را هم کنترل می کند. با دانلود اپلیکیشن Nucleus Smart هم گزینه های بیشتری در اختیار کاربر قرار می گیرد؛ به عنوان مثال می توان لوکیشن Nucleus 7 را همواره مشاهده کرد و در صورت گم شدن، آن را یافت.

این گجت قرار است طی ماه سپتامبر سال جاری میلادی روانه بازار شود و تنها در ایالات متحده و کانادا در دسترس قرار خواهد گرد. ضمناً افرادی که قبلاً گجت های CI24RE یا CI500 را خریداری کرده باشند، می توانند با پرداخت هزینه ای کمتر به Nucleus 7 دسترسی داشته باشند.

چنین همکاری هایی با شرکت های مختلف از سوی اپل، همواره خبر خوبی هستند. در حال حاضر بیش از 360 میلیون نفر در سراسر جهان از مشکلات شنوایی جدی رنج می برند و مشاهده اینکه کمپانی های مختلف با یکدیگر همکاری می کنند تا زندگی این افراد را تسهیل سازند، مایه خوشحالی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی