ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تسلا مدل 3 با برد 350 کیلومتر و شتاب 5.6 ثانیه ای، بالاخره پا به خیابان ها گذاشت

در سال های اخیر نگرانی های روز افزون بابت آلودگی هوا و همچنین مسائل خاص پیرامون سوخت های فسیلی، باعث شده اکثر خودروسازان به سوی تولید مدل های هیبریدی و برقی رفته و حتی برخی ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

در سال های اخیر نگرانی های روز افزون بابت آلودگی هوا و همچنین مسائل خاص پیرامون سوخت های فسیلی، باعث شده اکثر خودروسازان به سوی تولید مدل های هیبریدی و برقی رفته و حتی برخی از کشورها نیز برای حذف سوخت های فسیلی از چرخه حمل و نقل خود برنامه ریزی کنند.

در این میان خودروسازانی مانند تسلا نیز هستند که از بدو ورود، بازار اتومبیل های تمام برقی را هدف قرار داده و با عرضه محصولات جذاب، مشتریان زیادی را به این خودروها علاقه مند کرده اند.

مدل 3 ارزان ترین خودرو تولیدی تسلا است

یکی از جالب ترین محصولات تسلا، «مدل 3» نام دارد که با قیمت 35 هزار دلاری خود، به نسبت دیگر محصولات کمپانی ارزان تر بوده و برای بخش متوسط بازار در نظر گرفته شده است. همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، نخستین مدل 3 اواسط تیر ماه از خط تولید خارج شد و حالا ایلان ماسک، اولین نمونه های تولید انبوه خودرو مذکور را تحویل مشتریان داده است.

ماسک روز جمعه 30 دستگاه اتومبیل تسلا مدل 3 را به دست خریداران رساند و اعلام کرد تیراژ تولید این محصول در ماه سپتامبر 1500 دستگاه خواهد بود و رقم مذکور در ماه بعد به 20 هزار دستگاه می رسد.

جالب است بدانید که تسلا مدل 3 می تواند با هر بار شارژ مسافتی بیش از 350 کیلومتر را طی کرده و در کنار شتاب صفر تا صد 5.6 ثانیه ای، از قابلیت «Autopilot» تسلا با توانایی هدایت خودرو در بزرگراه و همچنین پارک خودکار نیز پشتیبانی می کند.

گفتنی است مشتریان می توانند مدل 3 را در رنگ های مشکی، نقره ای نیمه شب، آبی تیره متالیک، نقره ای متالیک، سفید صدفی چند پوششه و قرمز چند پوششه سفارش داده و در صورت پرداخت 9 هزار دلار بیشتر، صاحب نسخه «Premium» با شتاب صفر تا صد 5.1 ثانیه ای و برد 500 کیلومتری شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • sd
    sd | ۷ مرداد ۱۳۹۶

    دریچه کولرش کو پس? چه بیروحه داشبوردش

  • | ۷ مرداد ۱۳۹۶

    داشبورد رو خالی گذاشتن، هر کی با سلیقه‌ی خودش وسیله بچینه! ?

  • آریا
    آریا | ۷ مرداد ۱۳۹۶

    اینکه داشبورد نداره یکم تو ذوق میزنه

  • سامان
    سامان | ۷ مرداد ۱۳۹۶

    بردش با توجه به مدت زمان برای شارژش یه مقدار کمه ، ولی نسخه پرمیمومش برد خوبی داره

مطالب پیشنهادی