ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

ورژن جدید Swarm می تواند نسخه قرن 21 دفترچه خاطرات کودکی تان باشد

اگر دوست دارید خاطرات خود را به یاد بسپارید و علاقه ای هم به نوشتن آن ها روی برگه های کاغذ ندارید، جدیدترین نسخه از اپلیکیشن Swarm می تواند نقش نسخه قرن بیست و یکم ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

اگر دوست دارید خاطرات خود را به یاد بسپارید و علاقه ای هم به نوشتن آن ها روی برگه های کاغذ ندارید، جدیدترین نسخه از اپلیکیشن Swarm می تواند نقش نسخه قرن بیست و یکم دفترچه خاطرات را ایفا کند. پیش از جدیدترین آپدیت، Swarm برنامه ای بود که با آن می توانستید مکان هایی که رفته اید را به دوستان تان اعلام کنید.

اما حالا و با بروزرسانی اپ که به اسم Lifelog آن را می شناسیم، Swarm از دیدگاه قابلیت ها تغییرات زیادی داشته و  جای یک اپلیکیشن اجتماعی با محوریت Check-in [اعلام حضور] که دارای قابلیت های سرگرم کننده همانند سیستم لیدربورد یا بازی های مختلف بود، به یک برنامه برای ثبت خاطرات تبدیل شده است.

با طراحی دوباره اپلیکیشن Swarm اکنون شاهد برنامه ای برای ثبت خاطرات هستیم.

بنابراین اکنون به واسطه بروزرسانی ، جای آنکه مکان هایی که رفتید را ثبت کنید و آن ها را با دوستان تان به اشتراک بگذارید اپ با ویژگی های ساده جدیدش از شما می خواهد تا به یاد بیاورید که کجا رفته اید؛ به جایی که دوست دارید بروید، با آن خاطره بسازید و اگر دوست داشتید سال های بعد به آنجا بازگردید.

با توجه به گفته های تیم توسعه دهنده، علت تغییرات جدید Swarm و طراحی دوباره این برنامه آن بود تا کاربران تجربه هایشان [با جزییات بیشتری که می خواهند] را به یاد بیاورند. آن هم نه برای بقیه، بلکه برای خودشان. چون با Swarm 5.0 می توانید تمرکز بیشتری روی خودتان داشته باشید.

جای اشتراک گذاری خاطرات با عکس ها یا ویدیوها، Swarm می خواهد تا فضایی ایجاد کند که به کمک یک نقشه مجازی، با رفتن به آنجا خاطرات تان را مرور کنید.

صفحه اصلی دارای سه تب My Friends ،Me و Check-in [برای اعلام حضور] است. به کمک بخش Me شاهد یک نقشه تعاملی هستید که مکان هایی که بوده اید را نشان می دهد. پایین نقشه هم می توانید تایم لاین یا همان جدول های زمانی که ایجاد کرده اید را ببینید.

با وجود اسنپ چت و اینستاگرام حرکت Swarm طبیعتا ریسک به حساب می آید. اما این نخستین بار نیست که آن ها تصمیم گرفته اند تا سیاستی عجیب را پیش بگیرند. نزدیک به سه سال پیش این توسعه دهنده سیستم اعلام حضور را از برنامه معروف Foursquare جدا کرد تا آن را به یک اپلیکیشن جداگانه به نام Swarm بیاورد.

Foursquare Swarm: The Check In App

Foursquare Swarm: The Check In App

سازنده: Foursquare قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - iOS حجم: 95 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی