ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رسماً تایید شد؛ ال جی V30 به دو دوربین 13 و 16 مگاپیکسلی مجهز شده است

موبایل پرچمدار V30 قرار است طی ماه جاری میلادی در کنفرانس IFA ال جی رسماً معرفی شود. این کمپانی کره ای از همین حالا شروع به انتشار زودهنگام اطلاعات مربوط به قابلیت های مختلف موبایل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

موبایل پرچمدار V30 قرار است طی ماه جاری میلادی در کنفرانس IFA ال جی رسماً معرفی شود. این کمپانی کره ای از همین حالا شروع به انتشار زودهنگام اطلاعات مربوط به قابلیت های مختلف موبایل خود کرده و اخیراً صحبت هایی درباره دوربین دستگاه به میان آورده است. روز گذشته شنیدیم گشودگی دهانه لنز V30 برابر f/1.6 خواهد بود که به ثبت تصاویر با کیفیت تر در شرایط کم نور کمک می کند و در واقع نخستین باری است که یک موبایل با چنین گشودگی دهانه لنز عریضی به بازار می آید.

حالا علاوه بر این موضوع ال جی رسماً اعلام کرده که دوربین دوگانه V30، به دو سنسور 16 و 13 مگاپیکسلی مجهز شده که نسبت به دوربین دوگانه LG G6 با دو سنسور 13 مگاپیکسلی، قطعاً عملکرد بهتری از خود به جای خواهد گذاشت. ال جی در کنفرانس خبری خود گفته که ماژول دوربین دستگاه، 30 درصد نسبت به قبل کوچکتر است و به همین خاطر، کمپانی کره ای توانسته تکنولوژی های بیشتری را به آن اضافه کند و مجبور به فدای بخشی از فضای داخلی دستگاه نشود.

از آن جایی که دستگاه از نظر ابعاد تفاوت خاصی با مدل V20 سال گذشته ندارد، احتمالاً شاهد عمر باتری بیشتری نیز در دستگاه خواهیم بود؛ هرچند که باید تا انتشار اخبار رسمی منتظر ماند. گفتنی است که دوربین V30 به فوکوس خودکار لیزری و لرزشگیر تصویر نیز تجهیز گشته.

یکی از بزرگ ترین نقاط قوت موبایل LG G6، امکان تعویض حالت عکس برداری میان زاویه معمولی و زاویه عریض بود که دلیل اصلی دستیابی به آن را می توان استفاده از دو سنسور با میزان مگاپیکسل یکسان دانست. اما حالا که ال جی مجدداً به استفاده از دو سنسور با مگاپیکسل های متفاوت روی آورده، باید دید که این قابلیت دستخوش چه تغییراتی می شود. در هر صورت، کره ای ها وعده موبایلی با دوربین تحسین برانگیز داده اند؛ اما کمپانی های دیگر هم طی چند وقت اخیر وعده مشابهی دادند و قادر به تحقق آن نبودند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alireza_asol
    alireza_asol | ۲۰ مرداد ۱۳۹۶

    یعنی بازم از سنسور هایی با سایز پیکسل 1.12 میکرون استفاده کرده. کوچکترین سایز بین همه ی پرچمدار ها. الان بعضی میانرده ها از سایز 1.25 استفاده میکنن!

مطالب پیشنهادی