ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال عرضه آیفون 8 در نسخه های 64، 256 و 512 گیگابایتی

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از آیفون 8، انتشار شایعات و اخبار مربوط به این موبایل رده بالا شدت بیشتری گرفته و طبق تازه ترین خبرها، به نظر می رسد که محصول جدید اپل ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از آیفون 8، انتشار شایعات و اخبار مربوط به این موبایل رده بالا شدت بیشتری گرفته و طبق تازه ترین خبرها، به نظر می رسد که محصول جدید اپل در سه نسخه روانه بازار خواهد شد.

بر اساس گزارش «GeekBar» (که سابقه خوبی در زمینه انتشار اطلاعات مربوط به محصولات اپل دارد) ارزان ترین نسخه آیفون 8 (و آیفون 7S) به حافظه داخلی 64 گیگابایتی مجهز شده که نسبت به مدل پایه در آیفون 7، دو برابر افزایش داشته است.

آیپد پرو 512GB همین حالا در بازار حضور دارد

منبع مذکور همچنین از وجود نسخه های 256 و 512 گیگابایتی نیز خبر داده که با توجه به حضور آیپد پرو 512 گیگابایتی در بازار، چندان دور از ذهن به نظر نمی رسد. همچنین باید توجه داشت که آیفون 8 به عنوان رده بالاترین موبایل اپل شناخته شده و اضافه کردن گزینه 512 گیگابایتی به این محصول، ویژگی منحصر به فردی است که احتمالاً برای طرفداران اپل بسیار خوشایند خواهد بود.

لازم به ذکر است که ماژول های حافظه 64 و 256 گیگابایتی مورد استفاده در آیفون 8 توسط «توشیبا» و «سن دیسک» تأمین شده، و حافظه 512 گیگابایتی را نیز «سامسونگ» و «Hynix» تولید خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • sahand shabanloei
    sahand shabanloei | ۲ شهریور ۱۳۹۶

    اپل ، جذابیتش رو با استیو جابز از دست داد ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی