ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن اسنپ هم از اپ استور حذف شد

در ادامه سیاست مغرضانه اپل و حذف اپلیکیشن های معروف و پرکاربرد ایرانی از اپ استور، برنامه «اسنپ» هم از دسترس کاربران پلتفرم iOS خارج شد. این اقدام اپل که ظاهراً به سیاست های دولت آمریکا ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

در ادامه سیاست مغرضانه اپل و حذف اپلیکیشن های معروف و پرکاربرد ایرانی از اپ استور، برنامه «اسنپ» هم از دسترس کاربران پلتفرم iOS خارج شد.

این اقدام اپل که ظاهراً به سیاست های دولت آمریکا و تحریم های اقتصادی بر می گردد، موجی از اعتراضات را در شبکه های اجتماعی به راه انداخته و مشکلاتی را برای بسیاری از کسب و کار های اینترنتی کشور، به خصوص آنهایی که اپلیکیشن-محور هستند، در پی داشته است.

در همین راستا، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات کشورمان، امروز با اشاره به نادیده گرفته شدن حقوق مصرف کنندگان از سوی اپل، اعلام کرد این موضوع را به صورت حقوقی پیگیری خواهد نمود.

گفتنیست تا این لحظه، اپلیکیشن های معروف ایرانی از جمله اسنپ، دیجی کالا، علی بابا، الو پیک، تخفیفان، دلیون، تپسی، تاچ سی و چند مورد دیگر از اپ استور حذف شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (124 مورد)
  • Jewelry Lux
    Jewelry Lux | ۸ مهر ۱۳۹۶

    بجاي اينكه بهم بي احترامي كنيد بريد فكر كنيد چرا اينكارو كردن. اگه مردم درست فكر ميكردن متوجه ميشدن اونا اينكارو كردن كه بريم سمت اندرويد اطلاعات شخصيمونو هك كنن هركاري ديگه شبيه همين. اي او اس امنيتش بالاتر از اندرويده اشتباه نكنيد يه بچه ١٢ ساله هم براحتي با برنامه ميتونه اندريدو هك كنه . شما وقتي بلد نيستيد كار كنيد نگيد بده كسي هم كه بلد نباشه فكر ميكنه گوشي ساده و بدردنخوريه . يكم فكر كنيد همين

  • amiriran
    amiriran | ۶ شهریور ۱۳۹۶

    صبر کنید ایفون هشت بیاد برید بخرید ایرانیا از تحقیر خوششون میاد

  • Robot
    Robot | ۶ شهریور ۱۳۹۶

    واقعن.. اصن یکی از دغدغه های مهم مردم در رفاه ایران همین بود... مسولین خواهشن آفتابه دستشونه بزارن زمین به این موضوع مهم فرا امنیت ملی بپردازن که خواب رو از مردم گرفته.. ناموس مجازی این مملکت مورد هتک اینترنتی قرار گرفته..
    آقای آذری شماهم به برادران سپاهیتون تبریک بگید، به هدفشون دارن میرسن کم کم .. آخه یه مدتی بود که بیزنس این عزیزان کساد شده بود با کم شدن تحریم ها.. حالا میتونن با همون قایق های تندرویی که از بیکاری دور و ور ناوشکنا شلنگ تخته مینداختن برن جنس از چین وارد کنن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی