ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جدیدترین فهرست فوربز از میلیاردرهای حوزه تکنولوژی منتشر شد؛ بیل گیتس در صدر

نشریه معتبر فوربز به تازگی فهرست میلیاردرهای حوزه تکنولوژی در سال 2017 را منتشر کرده تا ضرب المثل قدیمی «پول، پول می آورد» را بهتر در ذهنمان جا بیندازد. برای نخستین بار در این فهرست، ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۵ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

نشریه معتبر فوربز به تازگی فهرست میلیاردرهای حوزه تکنولوژی در سال 2017 را منتشر کرده تا ضرب المثل قدیمی «پول، پول می آورد» را بهتر در ذهنمان جا بیندازد.

برای نخستین بار در این فهرست، مجموع ثروت 100 میلیاردر خودساخته حوزه تکنولوژی از 1 تریلیون دلار بیشتر شد و به رقم 1.08 تریلیون دلار رسید، که 21 درصد بیشتر از سال قبل است.

کارشناسان، این وضعیت را به افزایش چشمگیر قیمت سهام شرکت هایی نظیر فیسبوک، آمازون، و غول تکنولوژی چین یعنی تنسنت (Tencent) نسبت می دهند. جالب اینجاست که نیمی از افزایش 189 میلیارد دلاری ثروت این لیست، به 10 نفر بالای جدول اختصاص دارد.

همان طور که انتظار می رفت، «بیل گیتس» مؤسس مایکروسافت با ثروت 85.4 میلیارد دلاری در صدر جدول میلیاردرهای حوزه تکنولوژی قرار گرفته، و البته ثروتمند ترین فرد جهان نیز به شمار می رود. گیتس چند روز قبل 4.6 میلیارد دلار از سهامش در مایکروسافت را به بنیاد خیریه «بیل و ملیندا گیتس» بخشید، با این حال ثروتش نسبت به سال گذشته 6.5 میلیارد دلار بیشتر شده است.

ماه گذشته جف بزوس برای ساعاتی توانست از گیتس پیشی بگیرد، اما دوباره به جایگاه خودش بازگشت و اکنون با 81.7 میلیارد دلار ثروت در مکان دوم قرار دارد. رده سوم هم به مارک زاکربرگ، مؤسس فیسبوک اختصاص یافته که افزایش 15.6 میلیارد دلاری ثروتش را نسبت به سال گذشته تجربه کرده است.

در ادامه می توانید فهرست 10 نفر برتر لیست ثروتمندان دنیای تکنولوژی را ببینید. برای فهرست کامل به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • jamalifar
    jamalifar | ۵ شهریور ۱۳۹۶

    چرا تو عکس اولی جک ما این شکلیه?????

  • MR.SRT
    MR.SRT | ۵ شهریور ۱۳۹۶

    همه مهندس بودن :)
    اونونت تو ایران مهندسا...

  • kamran naseri
    kamran naseri | ۵ شهریور ۱۳۹۶

    تیم کوک کو

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی