ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل +Galaxy J7، محصول بعدی سامسونگ با ماژول دوربین دوگانه [به روز رسانی شد]

پس از معرفی رسمی گلکسی نوت 8، به نظر می رسد سامسونگ تلفن دیگری را با ماژول دوربین دوگانه آماده کرده است؛ خبر وجود دستگاه مورد بحث که «+Galaxy J7» نام دارد، به تازگی در ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

پس از معرفی رسمی گلکسی نوت 8، به نظر می رسد سامسونگ تلفن دیگری را با ماژول دوربین دوگانه آماده کرده است؛ خبر وجود دستگاه مورد بحث که «+Galaxy J7» نام دارد، به تازگی در یکی از وبسایت های تایلندی منتشر شده و احتمالاً در هفته های آینده از این اسمارت فون میان رده رونمایی خواهد شد.

ماژول دوربین  +Galaxy J7 از سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است

ماژول دوربین موبایل مذکور از یک سنسور 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7 و یک حسگر 5 مگاپیکسلی f/1.9 تشکیل شده، و مانند گلکسی نوت 8 از حالت «Live Focus Portrait» بهره مند است. همچنین برای ثبت تصاویر سلفی نیز از دوربین 16 مگاپیکسلی استفاده شده که مانند برخی دیگر از مدل های خانواده «J»، از فلش LED برخوردار است.

لازم به ذکر است که +Galaxy J7 به نمایشگر 5.5 اینچی تمام اچ دی Super AMOLED مجهز شده و برای پردازش امور، از چیپست هشت هسته ای (احتمالاً اگزینوس 7870) و رم 4 گیگابایتی بهره می برد.

تلفن مورد بحث با حافظه داخلی 32 گیگابایتی، از کارت حافظه Micro SD تا سقف 256 گیگابایت (با اشغال یکی از اسلات های سیم کارت) پشتیبانی کرده و یک باتری 3000 میلی آمپری نیز وظیفه تأمین انرژی آن را بر عهده دارد.

گفتنی است طبق اطلاعات موجود، +Galaxy J7 به اندروید 7.1.1 و دستیار صوتی بیکسبی نیز مجهز شده و در رنگ های مشکی، صورتی و طلایی به دست مشتریان خواهد رسید.

 

به روز رسانی:

امروز در شبکه اجتماعی چینی Weibo چند تصویر زنده از +Galaxy J7 منتشر شد که در ادامه مشاهده می کند:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • irani hastam
    irani hastam | ۲۶ بهمن ۱۳۹۶

    مقایسه samsung j7 pro با GLX شاهین
    upsara.com/images/z26_presentation1.jpg

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی