ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل از هدست های وایرلس Beats Studio3 با قیمت 350 دلار رونمایی کرد

کمپانی اپل به تازگی از هدفون های جدید کمپانی Beats، یکی از زیرمجموعه های خود رونمایی کرده که از همین حالا برای خرید در دسترس قرار گرفته اند. هدفون های Beats Studio3، از چیپ W1 ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

کمپانی اپل به تازگی از هدفون های جدید کمپانی Beats، یکی از زیرمجموعه های خود رونمایی کرده که از همین حالا برای خرید در دسترس قرار گرفته اند. هدفون های Beats Studio3، از چیپ W1 اپل بهره می برند و می توان راحت تر از همیشه آنها را از طریق بلوتوث با آیفون، آیپد یا مک همگام سازی کرد. به گفته اپل، با روشن بودن بلوتوث و نویز کنسلینگ، هدست های وایرلس Studio3، عمر باتری 22 ساعته را برای کاربر به ارمغان می آورند که 10 ساعت از مدل قبلی خانواده Studio بیشتر است.

علاوه بر این، به لطف قابلیت «سوخت رسانی سریع - Fast Fuel»، کاربران می توانند با تنها 10 دقیقه شارژ هدفون خود، برای سه ساعت از آن استفاده کنند. از طرف دیگر، قابلیت «Pure Adaptive Noise Cancellation» از نوعی الگوریتم خاص بهره می برد که می تواند برخی اصوات را در پیرامون کاربر تشخیص داده و به هدست در از بین بردن تمام نویزهای اطراف کمک کند. علاوه بر از بین بردن اصوات خارجی، Pure ANC چگونگی قرار گرفتن هدست روی سر را آنالیز کرده و از خروج اصوات به خاطر قرارگیری نامناسب مو یا عینک و یا به هنگام پیاده روی جلوگیری می کنند.

گفتنی است برای اطمینان از دستیابی به بهترین تجربه صوتی ممکن، قابلیت Pure ANC هدست های وایرلس Studio3 می تواند تا 50 هزار بار در ثانیه، پس زمینه را اسکن کند تا صدا به بهترین شکل کالیبره شود. ضمناً به کمک دکمه های تعبیه شده روی هدست، می توان موزیک ها را تغییر داد، دستیار سیری را فعال کرد یا صدا را کم و زیاد کرد. و با توجه به تعبیه میکروفون داخلی، امکان دریافت و برقراری تماس نیز مهیا خواهد بود.

هدست های وایرلس Beats Studio3 از امروز در رنگ های قرمز، مشکی مات، سفید، صورتی، آبی و خاکستری در دسترس قرار گرفته اند و همگی، 349.99 دلار قیمت دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • m.sarv
    m.sarv | ۱۴ شهریور ۱۳۹۶

    هیچ وقت این مدد استودیو رو درک نکردم به هر حال هیچ اهنگ ساز واقعی سمت بیتس نمیره درستا برای کاربر های عادی مثه من و هزار نفر دیگه کیفیت و بیس غیر واقعیش خوب باشه ولی در مقابل هارمن و سنهایزر اصلن حساب نمیشه مخصوصا د مبحث بیس که بقول دکتر دره سعی کردن کیفیت مورد قبول عامه ولی نزدیک به استودیو درست کنن

  • Writer
    Writer | ۱۴ شهریور ۱۳۹۶

    طراحی زیبایی داره

مطالب پیشنهادی