ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اطلاعات تازه در مورد سوپراسپرت عجیب مرسدس بنز

مرسدس بنز بیش از سه سال بود که نوید تولید یک ابر خودرو را داده بود و اکنون که کمتر از دو هفته تا نمایشگاه فرانکفورت باقی مانده است، مرسدس AMG با انتشار تیزری رسمی ...

سید محمد سعید چاوشی
نوشته شده توسط سید محمد سعید چاوشی | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

مرسدس بنز بیش از سه سال بود که نوید تولید یک ابر خودرو را داده بود و اکنون که کمتر از دو هفته تا نمایشگاه فرانکفورت باقی مانده است، مرسدس AMG با انتشار تیزری رسمی رونمایی این خودرو را تایید کرده است.

براساس آخرین اطلاعات می توان گفت که با یک خودرو شبیه خودرو های مسابقه ای Le Mans با موتور فرمول یک ولی از نوع شهری مواجه هستیم. با این حال این خودرو از همه تکنولوژی های به کار رفته در فرمول یک به همراه فناوری های هیبریدی و برقی کمک می گیرد.

بعد از آنکه استون مارتین با کمک شرکت های بزرگ دنیا توانست یک هایپر کار تولید کند، مرسدس AMG تصمیم گرفت تا با یک موتور 1.6 لیتری توربو V6 با کمک موتور برقی که توان تولید 1000 اسب بخار را دارد همانند خودرو کانسپت فرمول یکی که سال 2015 توسط بنز معرفی شد به جنگ استون، مک لارن، پورشه و فراری برود.

به صورت عادی این خودرو برای مصرف شهری تولید می شود که با توجه به گفته مرسدس این خودرو هر 50000 کیلومتر نیازمند سرویس موتور است، طبق گفته های مرسدس AMG موتور این خودرو تا 11 هزار دور دقیقه دور می گیرد.

موتور بنزینی مخصوص چرخ های عقب و دو موتور برقی روی اکسل جلو سوار شده اند.

مرسدس AMG بارها و بارها ادعا های خود را ثابت کرده و نشان داده بلوف نمی زند.  این شرکت ادعا می کند که پراجکت وان یک خودرو فرمول یک و هیبریدی با قابلیت رقابت در پیست و تردد درون شهری است. مرسدس AMG  همچنین وعده داده است که سقف سرعت این خودرو بیش از 350 کیلومتر در ساعت باشد.

باید اشاره کرد که خرید این خودرو در حال حاضر میسر نیست، چرا که تمامی 275 دستگاه از این خودرو با قیمت 2.6 میلیون دلار به فروش رسیده اند.

اما با توجه به این که این خودرو یک نسخه آزمایشی است انتظار نمی رود زودتر از سال 2019 آن را در خیابان ها ببینیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • گودرز رجب پور
    گودرز رجب پور | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶

    ??????

مطالب پیشنهادی