ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا موبایل mblu Zero میزو، نخستین موبایل واقعاً بدون حاشیه خواهد بود؟

موبایل هایی مانند گلکسی نوت 8 سامسونگ و ال جی V30 امروزه با شعار «نمایشگر بدون حاشیه» عرضه می شوند. چه با استفاده از این عبارت موافق باشید چه خیر، حقیقت آن است این که ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

موبایل هایی مانند گلکسی نوت 8 سامسونگ و ال جی V30 امروزه با شعار «نمایشگر بدون حاشیه» عرضه می شوند. چه با استفاده از این عبارت موافق باشید چه خیر، حقیقت آن است این که این موبایل ها دقیقاً بدون حاشیه نیستند و معمولاً حاشیه اندکی در زیر نمایشگر دارند.

اما این رویه ممکن است به زودی تغییر کند، زیراً اخیراً تصویری از سوی منابع چینی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده که موبایلی واقعاً بدون حاشیه را از Meizu نشان می دهد. پوستر موبایل mblu Zero، بسیار با کیفیت بوده و از همان فونتی بهره می برد که معمولاً Meizu در محتویات تبلیغاتی خود به کار می گیرد.

در بالای تصویر دستگاه، شعار «جهانِ نمایشگری تازه» نیز به چشم می خورد که سبب می شود اندکی نسبت به صحت داشتن تصویر مطمئن تر شویم. اگر میزو واقعاً مشغول توسعه چنین دستگاهی باشیم، به نظر می رسد باید به تصمیمات خرق عادت کمپانی چینی از منظر طراحی عادت کنیم؛ زیرا موبایل های Pro 7 و X2 میزو هم به نمایشگر ثانویه در پشت مجهز بودند که آنها را از سایر همتایان متمایز می کرد.

در خبرهای افشایی هم چنین آمده که دستگاه قیمتی برابر با 620 دلار خواهد داشت. اگرچه این قیمت گذاری روی کاغذ بسیار هیجان انگیز به نظر می رسد، اما ممکن است به معنای استفاده از پردازنده های نه چندان قدرتمند مدیاتک باشد که پیشتر شاهدشان روی دیوایس های میزو بوده ایم. اما در هر حال، دستگاهی حقیقتاً بدون حاشیه فارغ از مشخصات سخت افزاری بسیار جالب به نظر می رسد و امید می رود در آینده نزدیک خبرهای بیشتری درباره Meizo mblu Zero بشنویم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۱۷ شهریور ۱۳۹۶

    تو اندروید ۸ قابلیت نصب برنامه به صورت آفلاین نداره باید از گوگل پلی دانلود بشه

  • mohammad ghorbani
    mohammad ghorbani | ۱۷ شهریور ۱۳۹۶

    دیگه همه گوشی ها مثل هم میشن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی