ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل از «انیموجی» ها رونمایی کرد؛ اموجی هایی متحرک برای iOS 11

اپل در جریان رویداد امروز خود از قابلیت جدیدی به نام «انیموجی» برای iOS 11 رونمایی کرد که در واقع ورژن انیمیشنی و متحرک اموجی های محبوب آیفون به حساب می آید. انیموجی از سخت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۳:۲۱

اپل در جریان رویداد امروز خود از قابلیت جدیدی به نام «انیموجی» برای iOS 11 رونمایی کرد که در واقع ورژن انیمیشنی و متحرک اموجی های محبوب آیفون به حساب می آید. انیموجی از سخت افزار تشخیص چهره Face ID تعبیه شده روی آیفون X برای اسکن حالات چهره کاربر و سپس پیاده سازی آنها در قالب اموجی های انیمیشنی استفاده می کند.

این قابلیت منحصر به فرد قرار است به صورت مستقیم از داخل اپلیکیشن Messages سیستم عامل iOS 11 در دسترس باشد و کاربر می تواند به صورت آنی، حالات چهره خود را به شکل اموجی در بیاورد. این اموجی ها را می توان در حالت فول اسکرین ادیت و پیش از ارسال، به صورت همزمان (Real-Time) مشاهده کرد.

اپل انیموجی را «پیام هایی انیمیشنی که از صدای شما استفاده می کنند و حالات چهره تان را انتقال می دهند» توصیف کرده است. این کمپانی همچنین در حال توسعه چندین مدل سه بعدی از اموجی های مختلف نظیر میمون، گربه، سگ و ربات است. بنابراین بله، آیفون X می تواند چهره شما را به شکل یک سگ بسیار دوست داشتنی با گستره وسیعی از حالات چهره در بیاورد.

بعد از اینکه ضبط انیموجی ها به پایان می رسید، می توانید آنها را در قالب پیام های ویدیویی یا استیکر برای دوستان تان از طریق iMessage بفرستید. به نظر می رسد تا به این لحظه، قابلیت مورد اشاره تنها در انحصار آیفون X قرار دارد که از دوربین پیشرفته سلفی و تکنولوزی تشخص چهره بهره مند شده است. گفتنی است مثل بسیاری دیگر از قابلیت های سیستم عامل جدید اپل، خبر اضافه شدن انیموجی ها نیز هفته گذشته لو رفته بود؛ با این همه از انحصار آن به آیفون X مطمئن نبودیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sahand shabanloei
    sahand shabanloei | ۲۲ شهریور ۱۳۹۶

    اینا همشو که دیجیاتو از قبل رونمایی کرده بود??????

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۲۱ شهریور ۱۳۹۶

    چیز دیگه ای نداشتند بیارن

مطالب پیشنهادی